snobbryttaren

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av zara söderberg - 27 februari 2011 20:07

haha ehm...headern är inte så bra,men asså aa den får duga nu, bättre den än  ingen ;) men ska fixa en bättre sen när ja har bättre och mer tid :) ahaha jag kan lixom inte göra headers,blir as fula,så de här va första gången ;)^^


aja hoppas de duger förstunden :D


men tänkte även ha en fråge stund nån gång,va tycker ni ? :Dmen då får ni fråga på :D<3



puss och kram på er :*<3333

Av zara söderberg - 27 februari 2011 16:56

nyss kommit hem från skästa efter attt hoppat banan 2ggr på 70 och båda gick cp,elr nej andragången gick bättre,men hon HATAR vattenmattor,så hon stoppa på den 100ggr båda gångerna -.- å mamma har damp så hon får ALDRIG följa med mig nånstans!!!!! aja men dom andra hindrerna gick bra,bara att träna på vattenmattor då ;)

men nu har jag också ont i rumpan för att jag inte kan sadla normalt,så att jag sitter förlångt bak i sadeln också-.- måste lära mig sadla -.-



nu ska jag även försöka göra en header och kolla på hästhoppningarna från gbg som går på 1an :D<3

hej

Av zara söderberg - 27 februari 2011 11:10

hej och välkommen till min nya blogg,här kommer jag att skriva om min vardag/hästarna/ridning/träning och tävling :)


hade ju en annan blogg,men den är inte så bra,så fixar en ny och hoppas den här går bättre :) men jag kommer fixa en header när jag har tid,som jag tyvärr inte har just nu :)


men jag hoppas den här blir bra och att ni bevarar/kommenterar mycket :D



puss och kram :*<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards