snobbryttaren

Alla inlägg under mars 2011

Av zara söderberg - 31 mars 2011 20:32

Träningen gick bäst idag :D ponnyn skötte sig och jag red (Y) fantastisk ponny!! nu blir de nog att åka till Hamre och hoppa en LD iaf :D om Tina tycker jag är redo för de,ja då åker jag ju ut och tävlar :D♥ ELEKTORS ATHENA=VÄRLDENSBÄSTAPONNY!!!!!!!!♥


jag har världens underbaraste lilla 5åring:')<3 hoppade 2hinder på typ 1m utan problem,hon är ju bara för underbar:')<3 min lilla bäbis:*<3333333


fan vilken tur jag har som fått henne,en helt fantastiskt underbar ponny!:'')<3


Älskar henne av hela mitt hjärta!!<3


rider jag så går de,och hon är INTE tittig,hoppade svenskaflaggan och en annan konstig sak på andra sidan,aldrig hoppat de,och hon hoppa utan problem,inget stopp alls idag,så fatta va jag är nöjd:'D och få åka ut och tävla,första tävlingen på henne,och jag har inte tävlat på snart 1år :O så ja e fett glad!:DDDDD<33333




Ellie fick vila idag,så hon blev väll glad :)<3


nej nu ska jag fortsätta vara glad över mina underbara ponnyer som jag älskar mest av allt!!!!<3


tjingeliiing/

     ´<3333

Av zara söderberg - 31 mars 2011 13:41

chacha bloggenh ! ;d

kom typ nyss hem från skolan,fick sluta tidigare idag,för vi hade ingen elevensval ^^ chill ;d haha iaf de va väll okej i skolan,fick pannkaka till lunch,och äppelmoooos :DDD haha I LOVE ÄPPELMOOOS OCH PANNKAKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDD hahah ehm...aa ;)


nej men ska väll rida Ellie också :) hon va otroligt snäll och lungn igår,så de va bra,men hoppas hon e de idag också :)


sen så blir de träning kl 18.00 med Thena :) så de blir kul,eftersom de inte blev ngt å tisdags elr onsdags :)<3 men jag hoppas de går braa! :)<3


nej men nu ska jag dra,men vi hörs :)<33

Av zara söderberg - 30 mars 2011 19:38

hejsansan ^^ vart ingen träning idag,för pappa han inte hem och han e nt ens hemma nu ;O men de blir träning imorrn ist :)<3


så red till ridhuset med Athena jobbade lite,gick as bra :) sen så rakade mamma och jag lilleman ;) haha söt han blevx) sen så red jag ut en bit på Ellie, åååh fan va lungn hon va :D<3


aja nu orkar jag nt skriva,så hejdå :)<3

Av zara söderberg - 30 mars 2011 16:34

hejsansvejsan alla ;)


vart i skolan,vart okey,haha slapp so omprovet igår,för vår lärare va sjuk,han va sjuk idag också,så hade vikarie,så slapp igen,och sen så har vi inge mer so denna vecka x) aja hade hemkunskap idag också,jag och Emma va ju grymmast ^^ haha hasselbackspotatis och kyckling med brun sås,muuums,elr nej nt såsen x) den smaka typ bara soja x) haha och sen hallon i vattnet,usch de va nt gott x)



aja ska iaf på träning i dag,om jag hinner,pappa är i skästa för veterinären är där hos Nettan :/ men hoppas jag hinner :)<3 annars är de ju inte så farligt,hoppade ju henne häromdagen ;)<3


jaja men nu hinner jag nt blogga,har också värsta blogg torka elr va de heter -.-

så ni får säga vad ni vill läsa om ? ;O


frågsetund?

hiss/diss?

hot or not?


ja vad som hellst,men kommentera nu då! så de blir nått ;)


men aja,tjingeliiing/  

Av zara söderberg - 29 mars 2011 15:38

hello,sorry för dålog uppdatering :( men hann typ nt i går,hade ont i huvet också :(


men har iaf vart i skolan som vanligt,lite int i huvet igen,för killarna i min klass har nå jäkla tjut grej i mobilen,så man får cp ont u huvet -.-


men ska iaf rida ut på Athena,ridhuset e bokat idag -.- och hon måste röra sig eftersom att jag ska träna i morrn :)<3

så får vi se om de blir att rida Ellie också =)


men nu ska jag dra,här kommer en liten bild på Athena och hennes super söta rosa blingbling pannband :D<3

  ofta nt söt ? :D<333


tjingeliing/     <3333

Av zara söderberg - 28 mars 2011 19:21

hej hinner nt blogga,ska äta och kom just på att jag måste plugga so -.-


aja hejdå <3333

Av zara söderberg - 27 mars 2011 20:31

Sorry har inte kunnat bloggat i helgen,vart i hamre och kollat på tävlingarna,å sen följde jag med Petronella hem till henne i heby,och sov där med henne och märta =)<3 så de va suuper !!:D<3

 

Träffade även Jasmine där och snacka lite med henne ,ochså kuul :)<3 nt träffat dom 3 på 100 år :( så de va väldigt kul :)<3 va även och köpte,elr jag vet nt om vi betalt än,men vi fick ta hem ett rosa blingblingpannband och prova på Athena,för de e full! men de passa så de va bra,så pappa får väll åka och betala den ;)

 

och helgen så har de bara vart heby folket ;) hahalite kul va de,de va ju Eliten inne på hamra idag,och jag rider ju för hamre men satt med heby folket x) haha och så vinner heby,man ba  hm...! x) haha lite kul va de,men satt ju med Petro,Märta och Amanda,kulkul :)<3

 

och Athena kommer bli suuuper fiiin på tävlingarna sen ;) ska köpa brunt schabrak med rosa kant,likadan huva,och sitt rosa blingbling pannband ;) och jag ska ha en röd tävlingströja,så vi kommer ju va suuper snygga ;)

 

aja imorrn är de skola,så måste gå och sova nu!

 

godnatt /  

Av zara söderberg - 26 mars 2011 07:25

godmorgon..! fattar inte varför jag e vaken redan ? ;O herregud ! x)


men jag Ska väll ut till stallet om typ 1timme ? mocka å de ! de tråkiga lixom x)

men sen så ska jag väll försöka få min bror att köra mig till hamre(a) haha,hoppas ;d


får se om jag ska rida Athena idag :D men ska också försöka ta lite nya bilder x) thihi..x))


å jag måste bara säga att Athena hon är helt underbar,hon ställer upp för mig,ååå jag är såå nöjd med henne! kommer jag mot hindret och håller i henne lite för mkt och inte har nån galopp och vi kommer nära,då hoppar hon,och kommer jag för sakta så kan hon hoppa stillastående, medans dom andra skulle stanna! men hon är så underbar!! jag värkligen länktar tills vi får koma ut på tävlingsbanorna och bara glääänsa!! :D visst,de blir ungponny klasser för våran del så länge jag har henne! men förtusan vi ska försöka hoppa 5års championatet och glänsa där ;d och sen 6års championatet också,elr aa iaf försöka (a) hihi underbara ponny,hoppas de går super för oss under åren jag kan ha henne! sen blire väll storhäst efter henne ;)<3länktar inte kan jag säga x) haha för de e 100 starter i typ varje klass så man kommer hem as sent -.- min syrra tävlar ju stohhästs,så aa ;) och sen är de alltid roligare med powni ;)<3


jaja men nu måste jag äta innan jag spyr,och inte bara sitta och tjocka godis x) har typ ont i hövvet nu också ;( för mkt data tror ja x)


aja tjingeliiing /  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards