snobbryttaren

Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

shuu..

Av zara söderberg - 26 juli 2011 07:35

ska typ äta snarT? väntar på att pappa ordenkligt,ska komma hem så vi kan ta ut hästarna:) OCH mocka stallet:P


idag åker jag och mamma till Athena,hon måste ju ridas innan man tränar ;)tar med sadel,spö,träns ,stövlar,hjälm typ de måste jag ha med mig :P sen sätter jag mig på hästen och går ut i den tunnga paddoken och jobbar :)

Ellie rider jag antingen innan elr efter,beror på när vi ska till Athena:)jobbar henne också eftersom de är träning i morrn :):D<3

och nu är det inte länge kvar tills de är tävling:D jippie..haha vi ska reca över hela omhoppningen sen (a) här satsar man på att vinna vetni ;) nej men iaf få placering vill jag ju,och de kan nte va så svårt med henne,liksom hon har hoppat 120,och nu ner på 90? haha hur tror ni de blir?race över banan..;)<3yeeey :D


haha nej nu ska jag sluta..bloggar mera sen,tjingeling:)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zara söderberg - 28 juli 2011 11:35

Ni glömmer väll inte min nyaa blogg :D?   www.hoppsnobbryttare.bloggplatsen.se :$ kommentera/bevaka/sprid så e ni grymma:*   och denna blir bättre promise   hejsvejs :) ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 20:20

ingen ny blogg,fixar imorrn ist på bloggplatsen.se ist för blogg.se de sög ju,glömde bort lösenordet på engång-.- och sen så kan jag nt lösenordet till den mailadressen heller-.- aja.. ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 20:01

har skaffat ny blogg,på blogg.se ist :)   så tar en paus här i från och bloggar dör ist.. kommer komma upp en header snart och aa :) hoppas ni kan besöka den också:) den kommer va mkt bättre:)hoppas ja!!<3 ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 19:06

typ arg nu :( vart ingen träning,för pappa kom inte hem föräns 5min innan träningen! så skritta ut Ellie ist !<3   får väll hoppas jag får träna nästa vecka innan de e tävling,annars äre väll ba skita i tävlingen?ååh..   +att mini tävlin...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 12:01

     superbra,har sånna :)     lite stigbyglar som är bra tror ja? tycker ni dom e bra? :)   vendela här har du lite bra om du vill :D<3 ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards