snobbryttaren

Alla inlägg under maj 2011

Av zara söderberg - 29 maj 2011 15:43

hejhej..förlåt för dålig uppdatering :( men asså datorn har vart/är trasig..så ja jag har nt kunnat suttit vid datorn,men nu har pappa tagit hem sin dator från jobbet,så aa :)


de har endå nt hänt så mkt:) vart med Zara i går å hon sov här till ida,åkte hem tidigt :) å nu e jag super trött x) aja de va iaf kul :) gick på rocklundamarknaden igår också,lite grann bara,fanns inte kul typ x) men mamma å papap köpte en grimma åt Athena iaf :)<3


tränade förra veckan å de gick kanonbra:D s¨träning på tisdag:) sen nästa tävling blir nog i sala den 11juni tror ja de va(?) blir en LD för den är stor banan så hon kommer nt orka 2klasser,sen är de nog bättre med en ld också :)sen är de midsommarhoppet på skästa,då blire nog LD och LC :) så ska jag nog stå där på banan och jobba också:)


skolan måndag-0nsdag ,trosdag,fredag,lördag,söndag,måndag=lediga(Y):D<3


aja nu ska jag gå hejdå:P<3

Av zara söderberg - 26 maj 2011 13:32

bloggat på 100år,men datorn funkar nt å nu sitter jag vid skolan :)

så bara så ni vet blire dålig uppdaterint ett tag;))<3

Av zara söderberg - 22 maj 2011 07:56

fan...skrev ganska mycke nyss,men sen så bara cp sig datorn så allt ba försvann :@ usch va arg jag är!!!kommer ju nt ens ihåg vad jag skrev,så kan ju nt skriva om tyvörr :/


cp dator ska kasta den i backen :(:@@@@

 

jag vaken = ingen jorden undergång(Y) haha sa ju de föfään;)

  älskar bilden<3   finaste Ellie<3   finaste Athena<3


aja blev ingentin nu,bilder,fårduga för tillfället,kommer update senare :)<3

Av zara söderberg - 21 maj 2011 15:33

nu känns de som att jag måste bloggA lite va ? ;)kanske är sista gången :O haha nej för jorden går inte under !! jag kan nästan lova de !! för varför skulle de hända? ingen anledning elr ?

men iaf!!


Resultat Wirsbo:
LD,0:A men hon va dum som bara den-.- bjöd inne på framhoppningen och va jättefin!! men sen ute på banan,bjuder inte alls!!! och vill inte alls gå fram! fick piska henne över ALLA jävla hinder!! så jag är inte nöjd med den nollan iaf -.- men hon va endå super snäll som hoppade stillastående på typ alla hinder! men endå.. de är inte kul! pinsamt är de också att komma på en tävling å inte rida alls bra,å vinglit å jag vettefan,får piska henne över alla hinder,jävligt pinsamt,och sen när hon vi står hos är domare också,man ba "kuuul,noot" asså usch inte alls nöjd med dagens resultat,så de känns som de inte ens va kul att va felfri idag :/ men aja sånt är livet,nya tag nästa gång!!


så de blir att rida med dressyrspö å sporrar på hemmaplan å läxa upp ponnyn!!


men iaf,blir att rida Ellie i paddocken idag,hoppa över kavalettiblocken :)


sen så ska jag av vaken hela natten å se om jorden går under elr nt ? haha fast tror inte på de ,när de är en 89årig gammal gubbe som säger de å redan haft fel typ 1-2ggr,så ahha nepp tror inte de va ;))


aja hejdåå:D<3 blev dock ingen bild,orkar nt leta reda på nån x)

Av zara söderberg - 20 maj 2011 15:43

tjo...bloggade aldrig i går,för va ju i skolan te 8,så orkade nt sen :/ aja va på LÅTSKRIVARFESTIVAL igår :) de va faktiskt roligare än jag trodde :) dom va jätteduktiga alla från andra skolorna :) haha fast nt våran tyvärr :/ nervös,glömde texten å vart arg på sig själv... aja sånt händer..fast tur dom andra va grymma ;)))

sen tbx å hade 1lektion ;)sen från 16.00-20.20(typ) jobba med klänningen,vart ganska fin endå =)


aja idag ska jag rida 2st,rida egenom Athena lite.sen tvätta henne,fixa alla saker å packa de,sen är de wirsbo imorrn :D sjukt taggad asså :D<3 ska rida som fan då..så vi blir felfria :D<3


aja nu ska ja dra,herrå:D<3

Av zara söderberg - 18 maj 2011 21:25

träningen gick asbra,lite seg va hon men jag va ju duktig å glömde spöt ;) aja duktig iaf :)<3


nu ska jag sova så jag orkar med mobgondagen ;) skriver nån annan dag,nt i morr ntyvärr ;)<3


aja...men ofta jorden går sönder på lördag ? :O ALLA typ säger de !? men de får den fan heller göra :O nnej jag tror nt på de !!! de e bra de för den kommer INTE gå sönder jag svär!!! aja vi får väll se ;)) fast tror endå nt för lixom : Jorden går under 1993, hände det? NejJorden går under 2000, hände det?, Nej Jorden går under 2005, hände det?, NejJorden går under 2008, hände det?, Nej Så varför tro på 21:sta Maj och 2012...Kopiera detta om du tycker att det är ren bullshit och man vet aldrig när jorden går under :)


haha men jooo visst,säger så 24/7 har de hänt ? nepp,så varför skulle de hända på lördag 21:a maj 2011 ? aja..


herå ska sova nu;)<3

Av zara söderberg - 18 maj 2011 16:35

hejsan,hinner typ nt blogga nu :) ska snart fixa pollen sen åka på träning :) sen måst ja plugga matte-.- å imrron hinner ja nt heller blogga,för då ska jag va i skolan till kl 21.00-.- haha älskar skolan så mkt så måste va där från kl 8 på morgonen till 9 på kvällen ;)) nej men måste fixa klart klänning på slöjden :)


å så ska vi typ på låtskrivarfestival i morrn också -.-


aja nu måste jag gå och bryta om å fixa grejer å hästen,hejdåå':*<33

Av zara söderberg - 17 maj 2011 20:30

hihi nu ska jag vara snäll :D nu ska jag lägga upp alla bilder jag tagit,vissa e cp typ som på naturen,men de är för jag har de i läxa på elevensval ;))


så va snälla och kommentera lite :P<3


     haha lite cool!? ;))<3              haha gammal vinterbild,obs..;)


Asså de vart inte ALLA bilder jag fixade över till datorn-.- dom typ ba försvann ? ska leta reda på dem till i morrn :)<3


ha de bra =)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards