snobbryttaren

Alla inlägg under april 2011

Av zara söderberg - 30 april 2011 19:05

åkte till skästa med pappa,skrittade Nettan lite grann,gick kaninbra(Y) sen hem å joggade Ellie lite,gick också bra(Y) sen jobba Athena lite,gick också bra(Y) bocka bara 1gång idag (Y)♥ duktiga hästar de ;)♥


asså känner att de inte är kul att blogga,när ni inte kommenterar:( kanske lägger ner bloggen ett tag ? vet inte riktigt,så aah vi får se,kanske bloggar lite då och då isf,fast inte alls för offta,men somsagt vi får se! :)kanske inte ens blir så ?


men om ni vill att jag ska fortsätta får ni börja kommentera och bevaka mycke mer!


aja men nu ska jag iaf dra,hejdå!

 

Av zara söderberg - 30 april 2011 13:50

tja..vart i stallet å fixat,och aa ;) vi släppte ut hästarna på gräas typ för 30min sen ? haha Athena bralla och bocka ganska mycket i början ;) men nu är hon lugn(tror jah?) haha men aa =)


asså jag venneh vah jag ska skriva om ? :O blogg torka ;( men vad ska jag skriva om,vad vill nI att jag ska skriva om ? ge förslag,vore super(Y)!<3


ska jah ha typ frågestund,hiss/diss, asså nått sånt,elr hur vill ni ? men jag vill att ni kommenterar lite då :)


men nu ska jag gå,ska snart te skästa också,skritta Nettan å så :) hejdå<3

Av zara söderberg - 29 april 2011 06:45

tjabbatjabba=) nu ska jag snart gå ut å gå med athena =) innan jag drar te bussen,sen drar ja te bussen å åker te skolan,ganska kort dag idag tror ja,tror ja slutar 14.20 =)


sen hem å rida å så :)


nej nu måste jag gå så jag hinner ;)


hejdåå;)<3

 

Av zara söderberg - 28 april 2011 19:50

Red nyss ut på Athena,vi va inte riktigt överrens-.-hon ville vända hela tiden,jag sparka å sparka å sparka,så tillslut bocka,kicka,ställde sig på bakbena med mig(bara lite)-.- och hon lossades va rädd för ALLT! Olivia kom med moppen,jag skulle gå över på gärdet,men ponnyn tyckte de va läskigt,olivia stängde av moppen,jag försökte gå fram,men ponnyn tyckte de va läskigt,men vi kom fram tillslut! sen när jag skulle hem kom det en jävla kärring jävel i 700,jag gick ut på gärdet,men kärringj'veln körde endå i 700! åååh jag blev så jäkla förbannad! kärringjäkeln ska fan inte ha körkort!!!!:@@@ Nästa gång nån kör i 700 förbi mig,då jäklar tar jag regristrering nr(stavn.) och anmäler den jäkeln!!! så om ni åker förbi mig,kör inte för fort förbi ;)
ja då förstår ni att jag är förbannad!hatar bilförare som inte kan sakta ner,har dom inte lärt sig att när de kommer en häst ska man smyyyyyyga för bi,men nej,dom har tydligen lärt sig att man ska köra i 700 förbi när de kommer en häst-.-:@@@@@ ska ta körkortet i från dom !!!!

haha nej jag är inte glad!!!!!!!!!!!


  

sån fiick jag,fast rosa:D<3


men nu ska jag ut och mocka hagar,hejdå :D<3

Av zara söderberg - 28 april 2011 16:12

tjobree..;) hemma från skolan,najs ;) har inte ätit,men måste de snart,för snart kommer min bror hem och ska ha datorn,så jag skynda mig att sätta mig här innan jag äter,smart va ;)haha,gick iaf med Athena i morse innan jag drog te bussen =) haha röck tag i henne så grimskaftet lossna x) haha har såntdär typ säkerhets grimskaft elr vade e x)hatar de iaf;)


ska väll rida båda idag,men venne riktigt hur ;) ska vänta te pappa kommer hem,mamam e nt hemma,venne vart hon e ? jo hon skulle te stan med syrran och sen följa henne till skästa,tror ja ?;)haah :P


btw,fick en kingsland tävlingströja av mamma och pappa igår,as snygg,men nt den jag ville förs,men den va också snygg,hel rosa med nån rand där fram :D tacktack :D<3


men nu ska jag äta,har läxa att gö också -.- typ nån engelska till språket jag ska lämna in i morrn,för vi fick de för vi nt hade nån lektion idag,elr man kunde göra på lektionen elr ta hem och lämna in i mörrn,men jag gjorde lite på lektionen och gör resten nu =)sen har ja nån bildsak som ska lämnas in typ nästa vecka,elr nästnästa vecka,tror de va nästnästa iaf ;)haha och den är inte fin ;)


haha men nu blev de väldigt mycke jag skrev,men nu hade jag nått att skriva om iaf,inte fär att de va intressant då,men aa iaf nått ;)fast nu måste ja äta,så hejdåå :]<3

Av zara söderberg - 27 april 2011 16:22

jaha..nu va man trög på att blogga också,när de är skola och man har 2ponnyer så hinner man inte blogga (?) Hästarna är ju viktigare,rida och träna måste man om man vill komma nån vart =)


så blir en lååååång ut ridning med Athena o skritt å trav i minst 1timme :) så jaa=) Ellie får vi se om de blir rida:)<3


hittade en superfin rosa kl tävlingströja ja vill ha:D ur snygg,(KÄÄÄÄR!!!!) :D<3


haha nej men nu ska jag gå,hejdå :D<3

Av zara söderberg - 26 april 2011 15:18

tjabba,första skoldagen avklarad,fett sköönt :) blir nog att snart gå ut och röra på 2små ponnys,sen följa med pappa till skästa och ta hand om nettan:)


blir inte så mycke blogga idag tyvärr :/ men kommer blogga desto mer varje dag,elr hur man söger ? haha:P


aja men nu ska jag äta lite,så vi hörs :)<3

Av zara söderberg - 25 april 2011 14:19

tjatja-:P nt blogga nått idag,sorry ;)

men iaf,vart ut i stallet,gick upp tdigt idag och kolla Athena,hon hade ju kolik igår :( så va ju såklart orolig :/

   men hon va uppe och hade inte stökat till,men hon hade inge vatten i hinken,och när mamam va ute tidigare så hade hon typ dampat på vattenhinken så den låg på backen ;)men hon fick inge kvälls mat i går kväll och inge frukost i morse :( haha hon fick sin första måltid vid lunch :/<3 plutten då !<3 fast nu har ja ggått med henne,10min innan hon fick gå ut i hagen i morse,och sen 15min innan dom fick lunch,men hon är mkt bättre nu :) så nu ska jag vänta på att några ska komma,så ska vi nog rida ut på henne och Ellie,om hon vill så klart ;)

 

och sen så hjälpte jag pappa städa lite på alltan,haha bara liiite,tog ut 3saker i garaget,de va de enda,sen orka ja nt ;) sen så spolade jag stolat åt mamma,hon ville inte bli blöt ;) men de ville jag x) haha så spolade dom,sen spolade jag hunden,haha de va kul x) så mina tygskor är heeeelt blöta nu x) haha..sen så spolade jag lillemans borstar och ryktlåda,som stått ute på alltanen ;)<3

 


och imorrn är de skola igen :'( tråkigttråkigt :( men ska iaf gå med Athena typ 10min i morgonbitti också innan jag går till bussen :)

 

haha känner att de inte är kul när de inte finns bilder :/ men lägger till lite nu,mellan texterna så de kanske blir liiite roligare ? haha känner att jag skrev ganska mycke idag också ;) *stolt* hahah :PP<3


sådär ja,nu blev de lite kuligare va ? ;) haha nt för de va så kuliga bilder,menmen ;) bättre de än inge alls ;)


haha men nu ska jag dra,hade gött så hörs vi senare :d<33

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards