snobbryttaren

Alla inlägg under juni 2011

Av zara söderberg - 30 juni 2011 20:49

ASSÅ JAG  VERKLIGEN ÄLSKAR ER!!fattar ni de ? ni e så sjukt underbart snälla:')


besöksrekord idag,kan ni hålla de hela tiden ? så blir ja sjukt glad:DD<3


så underbar ni e ..kan ni inte kommentera lite också?:)vore toppen de!(Y)


frågestund? fråga på vad ni vill,svarar!!kom igen blir kuligare då :)<3


 

Av zara söderberg - 30 juni 2011 20:04

Asså förlåt för att de nt blev bilder i förra texten,men asså ha ntn,skulle ut och fodra:/ men kan lägga ut lite nu då ;)


                      aah,de va typ dom jag skulle lagt ut i förra:)

Av zara söderberg - 30 juni 2011 19:40

jag har tråkigt,så jag skriver lite!!


Jag tycker jag har fått en superbra tränare,jag har börjat ridit mot hindrerna,nt suttit och hållt i ! utan nu rider jag verkligen!! Innan jag började träna för Tina så gick de inge bra,jag tyckte inte de va så kul att hoppa,så jag funderade på om jag kanske skulle börja med dressyr ist,fasts jag HATAR (ta inte illaupp alla dressyr ryttare)dressyr,så då tänkte ja om jag kanske skulle sluta rida helt!!men de ville jag ju nt såklart!!


Jag åkte på prao hos Tina i 1-2veckor,kommer inte riktigt ihåg?men iaf då hade jag Athena med mig,de gick sådär,så sista dagen så frågade tina mig om jag ville fortsätta träna för henne..jag sa ju såklart ja,för jag tycktee de känndes braa!De började ju detta året,i Februari ngn gång då vi köpte henne..Då hoppade jag knappt ett kryss med Athena för vi va så osäkra,men nu hoppar vi bana på 1m och enstaka hinder 110:D så asså framsteg!!+Ellie går de också kanonbra att träna med nu :D<3 så jag tycker de är MYCKET roligare att hoppa nu,tack vare Tina!


De är Tina som hjälpt mig få upp mitt självförtroende igen,för utan henne hade jag haft värsta dåliga självförtroendet nu !! men nepp hon hjälpte mig  och nu går det bättre än bäst :D<3


Så ja ni fattar hur jobbigt jag haft de med mina ponnysar:/ inte hoppat högt på ngn,så gissa om jag vill de nu,typ RPC,lag-sm å asså sånt,kanske nt MSV A med Ellie men de andra,och ungponny-sm med Athena,jag hoppas jag lyckas!<3


Min B-ponny och mina C-ponnyer jag haft har jag nt kommit nån vart med,så jag kände att jag höll på att ge upp,alla red SM och höga klasser,jag satt på LC-LB med b-ponny och upp till LA med halvdåligt resultat på C-ponny,nu vill jag lyckas med D-ponny innan jag släpper taget om dom och går upp på storhäst!!<3


Men nu känner jag att jag kanske lyckas ? Asså känns så himla bra nu !!sp sjukt nöjd..!!<3


så jag e supermega glad nu att dde går framåt för mig och min ridning o hoppning!nu vill jag nt sluta rida elr börja med dressyr ist.!!<3


Blir inga bilder nu för jag ska gå :)<3hinner nt :/<3

Av zara söderberg - 30 juni 2011 19:18

tjoo:D nu har vi hämtat hem Ellie:Dglad hon blev:D


åh jag såg även att jag hade lite flera besökare,kuul:D fortsätt så :D<3


Skrittade även ut Athena idag,barbacka i shorts,nt så sköönt,hårigt å svettigt xDmen de gick braa:)


nej nu ska jag dra hörs sen :D hejdå:D<3

Av zara söderberg - 30 juni 2011 15:55

shoo tänkte börja med en ny grej här,har kollat runt på bloggar å fått lite tips å ideer :) men den grejen är nemligen

och dagens vill ha är


   

blå glen gordon chabrak+huva :)


Av zara söderberg - 30 juni 2011 13:19

  Tjenaremors alla mina läsare:DHärligt väder va ? =) solin skiner och de är varmt o skönt:)


Träningen gick iaf superbra idag:D hoppade kanoners,och jag red..Asså fan va grymt att jag RED mot hindrerna och annars,inte bara åkte med:Dnepp slut med de nu va..hoppas ja ? ;) Men både ponny och jag vart helt slut å svettiga efter ett pass i bastu;) men jag korrigerade(stavn.) henne jättebra mot hindrerna så ja e supernöjd:)<33


Nu ska hon få ta de lugnt och bara skrittas ut i helgen,hon blev gansk trött efter att hoppa 3dagar superfint :)

och senare så ska vi väll åka och hämta hem henne:)hade ingen bil med dragkrok på så vi får fixa en annan:)<3


 Athena tänkte jag skritta ut barbacka på lite senare,orkar nt nu,så varmt :)<3

och nästa vecka går hon på bete i hela 2veckor :Dhon kommer tycka de e sköönt att slippa mig och bARA va;)<3

   


Jag älskar er mina små ponnier!<3 

 

puss o kram //Zara med Athena och Ellie<3 

Av zara söderberg - 30 juni 2011 12:30

Ungefär mellan 12-12.30 så är jag på träning hos Tina med Ellie:)<3 Är nog snart klar också,pga att de e så sjukt varmt i ridhuset,en bastu typ ;O haha aja går nog bra skulle jag gissa på,vet ju nt riktigt hur de går redan när jag skrivitxD


men när vi ridit så åker vi hem med Ellie:D<3



Athena skrittar jag iaf ut med idag och alla andra dagar fram till nästa vecka troligtvis  då hon går på sommarbete i 2veckor,så har bara Ellie att rida dom veckorna då:)men de e bra för då kan jag lära mig rida henne igen xD elr assåaa typ,så vi känner varandra till 110%elr asså men ah ni fattar,vi har ju lixom tappat varandra:/speciellt i hoppning,därför tränar jag bara  hoppning dom hära dagarna med henne:)<3


Aja bloggar mera sen :)<3 fett tråkig ja e utan bilder,men kan lägga upp sen;)//Zara<3

Av zara söderberg - 30 juni 2011 11:16

Tjenare :) skulle ni som läser min blogg kunna va så gulliga att länka den ? skulle va sjukt gulligt av er!<3 om ni är de gulliga så kan jag va snäll och länka eran blogg/bdb/fb ? :)<33

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards