snobbryttaren

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av zara söderberg - 3 maj 2011 20:39

haha måste ändra inlägget,testde bara och de funkade nt,så aa,haha :P<3

Av zara söderberg - 3 maj 2011 19:43

tjabba,har inte orkat överföra bilderna från mobilen,men ska göra de typ i kväll elr i morrn,så dom kommer upp :)


men iaf,vart i skolan idag,va väll chill,haha:P sen hem,va jävligt trött,inge bra väder,snöade i morse :O sen när jag gick hem från bussen regna de -.- så jag hade ingen lust alls att gå ut till stallet :/ men gick ut,skrittade barbacka på Ellie,hon va snäll<3 sen så gick jag med Athena,lite pigg och småtrava hela tiden,sen kom olivia med moppen,å hon tyckte deen va läskig :P men gick förbi ;)<3+att de blåste som fan också,och de va is kallt,så hade vinterjacka till skolan x) sen 2tjock träjor +hamre jackan ute i stallet ;)


men i morrn är de skoola,slutar 15.30,hk sista lektionen i typ 2timmar ;) sen hem å rida båda kusarna =) jobba Athena lite,Ellie får vi se vad vi ska göra ;)


Athena ska jobbas på torsdag också,jobbas i genom på fredag och sen tävling på lördag,taggad :D denna gången går vi runt felfria ;D<3 sen om de går bra så ska jag få starta LC på nästa  tävling :D+att jag måste säga till tina att jag satsar på 5årschampionatet i år innomhus,så vi kommer nån vart ;)


aja nu ska jag gå,så vi hörs väll i morrn =) blir dock ingen bild idag :( men lovar att överföra dom i kväll elr i morrn,har även bildläxa i elevensval smed bilder,3saker ska jag lämna in nästa vecka,då jag e ledig från elevensval denna vecka,haha missat alla gångerna ;)nu får ja skärpa mig,annars kommer ja nt få fota med på elevensval ;)


nepp men nu ska jag gå,hejdå ;D<3skrev rätt mycke nu endå ;) aja..:P<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards