snobbryttaren

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av zara söderberg - 8 maj 2011 19:43

båda ridna,skrittade ut barbacka på thenisen å barbacka på ellie i paddoken :) jag å athena va inte överänns där ute i stallet sen,hon ville inte gå in i spolspiltan sen när hon gick ut för ja vart lite sur på henne ;) hon ville nämligen inte bada sina fötter som är heltförstörda,skon är trasig å aa,de är jättekul;)så jaa,vi va inte sams,men nu är vi de igen(Y);d<3


och ni som undrar vad som hänt med thenisen skor så kan jag berätta..


de är så att våran hovslagare kom inte när hon skulle,å så ska hon bort i veckan så hon kan inte komma..och athena har stått å skrapat i boxen å ute i grushagen,så skon där under har gått sönder å den där "grejen" som sitter fram på skon hade hon haft sönder

å tagitbort!?

  haha jag vet..jättefin bild,å jag hoppas ni ser x)

aa men iaf,då måste jag spola å låtaa hon bada i de;)så de inte spricker ännu mer,för de är ju inga bra!!

så aa,jag vet inte riktigt vad hon gjort,för ellie skrapar mer i boxen å grushagen än hon gör,å de blir inte så på henne,så hmm... ;)


aja i morrn är de iaf skola,orkar inte -.- men måste ju så klart!!de är sjukt tråkig,men aja...:)


aja nu har jag skrivet lite granna,så nu ska jag dra,puss på er;*<3

Av zara söderberg - 8 maj 2011 17:37

hejsansan:D kom jusst på att jag måste gå ut och skritta ut på mina hästar :d haha glömde de ? ;Oduktigt!! nej men nu ska jag iaf gå ut,så jag tar lite bilder,sen så kommer de upp massor av bilder :d

bra va ? ;)


nej nu måste jag gå ut innan mamma får damp,nejdå de får hon inte,men måste iaf ut nu så har ja ju de klart,ahah smart elr ? x)


nepp hejdåå;)<3

Av zara söderberg - 8 maj 2011 13:35

okej hejhej :) vad tycker ni om nya designen å så ? =) själv tycker jag den vart ganska cool faktiskt ;) men skulle endå vela ha hjälp att göra en design,då ja inte är så bra på de x) men annars får denna duga :)


orkade faktiskt inte ha samma helatiden,den vart typ..tråkig..:/ haha så aa de fick bli så här nu,hoppas den duger x)


aja ska väll iaf skritta ut mina ponnis idag :) å bara ta de lungt,sköönt:)

imorrn är de skola igen :((( aja hoppas de går fort;)) inte för att de kommer de då men aa,tror de inte är så lång dag ? haha koll jag har x)


nej nu känner jag att de är ett dåligt inlägg,ovärt..haha,nepp nu ska jag sluta skriva ovärda saker,bättre att komma med nå vettigt sen ;) kanske bloggar senare,då ska jag ha tagit bilder!! svär!! ;)på mina kusar å så,kan ju ta kort nu när dom står ute i hagen i de fina vädret=) otroligt fint å skönt ute nu=) jag gillart* ;)


haha vet ni ?? pappa kallade mig snobb i går ;( haha kanske passar te bloggen elr ? ;) haha mhmmmm...haha nej men de va endå taskigt,ja är ingen snobb ? ;O visst ja hade BARA märkeskläder på tävlingen,så här kingsland tröja,dyra ridbyxor,tretornstövlar,gpa hjälm, kingslandridhandskar,sen en kingsland tröja till,hmm..;) ööhhmmm...okej kanske kan stämma en aning,bara märkeskläder och hoppar lokal LD ..? haha obs..;)

aja men nu ska jag iaf dra,puss på er ;*



Av zara söderberg - 8 maj 2011 08:07

har inte överfört bilderna från mobilen-.-men måste logga in på fb på mobilen å överföra bilderna dit,å de kostar ju pengar att logga in på mobilen-.- så jag ska ta lite fler bilder så kommer jag överföra alla på sammagång ist för några nu å sen nåra sen,aa ni förstår hur ja menar,men måste endå snart fixa de :)


nej nu ska jag ut till stallet,så vi hörs :)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards