snobbryttaren

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av zara söderberg - 17 maj 2011 20:30

hihi nu ska jag vara snäll :D nu ska jag lägga upp alla bilder jag tagit,vissa e cp typ som på naturen,men de är för jag har de i läxa på elevensval ;))


så va snälla och kommentera lite :P<3


     haha lite cool!? ;))<3              haha gammal vinterbild,obs..;)


Asså de vart inte ALLA bilder jag fixade över till datorn-.- dom typ ba försvann ? ska leta reda på dem till i morrn :)<3


ha de bra =)<3

Av zara söderberg - 17 maj 2011 16:50

tjoo..tur man har..Red Thenisen nyss,hoppa lite kavaketti :) lite seg va hon och lyssnade inte alls på mina skänklar och inge spö hade ja heller ;) men när hon väl lyssna så ba gasa hon över kavalettina ;)sen när ja skritta av så börja de regna lite,så skulle ta in henne,och precis när jag kom in öste de ner,så jävla tur man har ;)♥


langar upp bilderna typ i kväll om jag kan,måste plugga so till imorrn då vi har prov om 1a världskriget å ryska revoultionen(stavn.) å kan nt ett skit -.- aja hello IGGGGG!!!!


men nu har jag typ ont i hövvet så orkar nt sitta här,å så måste ja äta nått,aja lovar att försöka få upp bilderna i kväll,annars så kanske de blir imorrn bitti elr nått,elr ska nt lova,men får se om de blir ikväll,måste iaf de imorrn :)


aja ni får h de så bra så hörs vi:)<3

Av zara söderberg - 17 maj 2011 06:58

så ja äntligen har jag fixat över bildernab:) så de kommer upp senare idag för nu ska jag te skolan..



hejdåå :D<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards