snobbryttaren

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av zara söderberg - 16 maj 2011 21:45

Hejhej:) är inne på mobilen så blir nt så mkt och min mobil e rätt varm nu;) men har iaf fixat bilderna men eftersom ja sitter på mobilen så kommer dom nt upp förrn i moirrn:)fett segt att skriva så hejdå!!<3

Av zara söderberg - 16 maj 2011 18:11

haha fail...här trodde man att de skulle bli en bra och god chokladkaka/kladdkaka men inte då,gick inte ens att äta,den va som svamp :O uschuschusch säger ja barax)


men ska iaf låte mina ponnysar vila idag :) ska gå och borsta med dom bara :) vart ingen träning imorrn,blir på onsdag ist,för de är en mindre grupp då,och de blir bättre för mig och Athena,då jag nt rider bra när de är flera ;) inte ännu iaf,men hoppas de går snart :)


men nu ska jga gå,hejdå:D<3

ingen bild nu,men ska ta flera nu,så ska fixa de ikväll :)<3

Av zara söderberg - 16 maj 2011 16:27

heej..är jävligt trött idag,så dåligt väder:(regnigt å jag vet inte vad :(usch!!

ont i huvet också :/ bra dag(Y)!!


men iaf,skolan va långtråkig som vanligt :/ och idrotts lektionen vi hade va ganska tråkig,haha:/ fick bara G på den,för vi inte förberätt allt! kom på de samma dag-.- aja,men vi hade iaf 

uppvärmning:fiskenätet

huvudaktivitet:brännboll med häckar vi skulle hoppa över

nervarvning:2varv runt salen,hade bara halva så nt så mkt :)


bara så ni vet va vi inne eftersom de regna ;) så brännboll kan man även köra inne,om man har typ plintar elr häckar då,å sen en boll man ska sparka iväg ;)) aja de är iaf kul :) när jag va med på de förut hade vi plintar vi skulle hoppa över,haha då slog jag i knät iden :( aja de e iaf kul :))


får se om jag rider idag,elr jag måste de,ska ju träna thenisen imorrn :) men ellie kanske kan få vila :) vi får se vad som händer :)


men nu ska jag snart gå,för min bror ska ha datorn så han kan kolla recept på chokladkaka,gött de ska bli ;))

vet nt riktigt vad de blir för chokladkaka,men de fick bli en sån bild :D  


hare så hörs vi :D<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards