snobbryttaren

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av zara söderberg - 15 maj 2011 20:13

hejsanhejsan:)


sitter å kollar på hockey,inte så kul men men ;)


men har iaf skrittat ut på båda idag,gick braa(Y) :Dfast thenisen ville vända om hela tiden :P men annars så =)


men i morrn är de skola :( tråkkigt men...kom på att jag å Emma har idrotts lektion i morrn,å vi har nt bestämmt nått ? haha aj får se hur d går ;)

 


 haha stackars ponny.. jobbigt när de är soligt för hennes ögon :/<3

 



     haha men jag vet att jag har fina armar över hindrerna. :( men så va de då,lite nu också och jag vet att jag måste träna på de!!

 

och denna bilden är inte fin,tror hon hoppade av när jag inte va  berädd,så då vart sitsen så,och jag vet de så klaga inte !!


Asså jag vet att de är samma bilder som jag redan lagt ut,men de får ni stå ut med;) 

fast ska försöka överföra dom i morgon..för jag måste lämna in bilder på torsdag till bilden på elevensval..


men aja ha de bra så hörs vi morrn :)<3

Av zara söderberg - 15 maj 2011 16:55

okej...ni suger på att kommentera, och de leder till att jag suger på att uppdater? håller ni inte med mig där ? men om jag börjar uppdatera fett mycke,kommenterar nni då ? nepp de gör ni inte,så därför ja inte uppdaterar fett mycke! aahh..hoppas ni fattar ? för de gör inte jag ;O


nepp bort från de tråkiga nu och hej till de kuliga;D

jo såhär är de,jag är hemma med min bror,mamma å pappa är borta nånstans? haha men aa,vi bakade,nej förässten bakade heter de inte ? nepp men vi gjorde våfflor,ööhhh...dom vart håra,men goda :D fast fick fett ont imagen efter :( men aja,aah å sen medans vi väntade så "ont i rumpan,failade så hårt x) skulle kolla hur långt upp jag kom med benet,vad gör då inte jag ? jo jag ramlar bakåt så har cp ont i tumpan nu :( fast de va faktiskt kul x)" öh..aa,vi höll på att garva ihjäl x) fast jag kommer ju inte kunna rida nu :(<3


men sen så spelade vi on filmer å så,haha aa de va super kul x) fast vi filmade aldrig min vurpax) de va synd :( för de hade vart super kulxD men andra filmer,sen så spelade vi in skogsturken,kevin va skogsturken å ja filmade x) hahaa aa super kul,dom kanske kommer upp sen om de går ? haha :P<3


nej nu ska ni börja kommentera å jag ska börja uppdatera mer ;) men nu får ja ont i fingrarna av att skriva så hejdå :D<3

Av zara söderberg - 15 maj 2011 11:18

haha obs..grymt dålig uppdatering känner jag x) men aja,ska försöka lite bättre nu då ;)

men har inte gjort nå speciallt =) jobbade Athena lite igår,gick kanonersbra:D å sen så skrittade jag barbacka på Ellie gick också bra:D<3 underbara pownisar :*<3<3


idag så har jag och pappa tagit stallet,mamma e sjuk :/men de gick iaf bra :)

imorrn är de skola :/ haha aja =)


men nu vet jag inte vad jag ska skriva om ? :P hhaah as tråkigt x) men kan inte ni ge lite förslag,så kanske de blir roligare ? ska jag typ skriva om min utrustning ? hästarna? asså vad som hellst.vad ni vill läsa om,då blire kuligare :D


aja nu ska ja dra,hejdå :*<3<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards