snobbryttaren

Alla inlägg under maj 2011

Av zara söderberg - 14 maj 2011 12:19

tjenare...nu sitter ja här å tråkar.. stallet är klart,så de e sköönt :)(Y)


nu hoppas jag att pappa snart kommer hem,så jag kan få glass:M fast problemet är att han nyss ringde å fråga va vi ville ha,så de tar ju ett tag -.- haha aja,ska iaf ha magnum classic,muuums :Dde e ju bara gött:d<3


ehm..aa ska väll rida mina pownis idag :D tror ja ?;d haha aja vi får se sen,orkar inte nu så de får nog bli efter 4 elr nått ? höhö:P


aja nu ska jag gå så vi hörs


tack å hej leverpastej :M see you later..<3

Av zara söderberg - 14 maj 2011 08:41

tjooooohooo...tjabba händer dåe ? här händer typ nothing ;) snart ut te stallet när dom åkt-.-fixa åså :)<3


nej sen vet ja inte ;)


haaha ska va hemma med brorsan idag,för mamma å pappa ska på mentaltest(elr va de heter) med våran hund Uddax) haha undra hur hon reagerar ?hahax)


aja ska väll iaf hitta på ngt i dag hoppas ja :)


om exakt 1vecka så ska jag tävla igen:D haha länktar redan :D<3


aja nu ska jag iaf dra,så vi hörs väll senare unde rdagen hoppas jag ? :)<3


tjadå<3

Av zara söderberg - 13 maj 2011 15:50

hej..asså jag har ingen aning om vad jag ska skriva ? vore ju bra om ni kunnde ge förslag så jag kan skriva om de !? 


men aa..annars blir de bara lite hursom ;)


aja nu ska jag iaf dra,så de inte blir allt för onödigt bloggande -.-


men ha de bra å hoppas ni kan ge förslag!!!<3

:)

Av zara söderberg - 12 maj 2011 15:48

ut och rida 2små ponnisar nu :)<3


kommentera lite nuu :D<3


kommenterar ni å frågar nått på min blogg så kommenterar jag era:D<3


kom igen nu,blir roligare då:)<3

Av zara söderberg - 12 maj 2011 11:01

 

trollet-hon ser ut som ett troll när manen står åt alla håll;)
busan-hon är busig ;)
smulan-de låter gulligt å hon är guillig;)
Thena-ja tycker bara de låter bra;))

...vad ska man kalla Athena för ? nått utav dom 4 ;))♥
ge förslag vettja :D♥
 
 
skulle vara super om ni kunde rösta på nått smeknamn åt henne,den som får flest röster vinner,då blir de de hon ska kallas för :D
så sätt igång å rösta på nått utav dom : trollet? busan? smulan? eller Thena?
 
mesa inte,utan sätt fart,de kanske är ditt namn som blir de ? :D så sätt fart nu ;D<3
Av zara söderberg - 12 maj 2011 07:40

härligt med åska å spöregn elr vad ? vaknade 05.30 av att de åska å blixtra,sen 06.00 så börja de spöregna å åska å blixtra ännu mer,å jag är livrädd för åska,så jag gömde mig under täcket å höll för öronen :( asså usch :(stackars hästarna :(<3


men nu kommer jag snart spy för jag mår illa bara för aatt jag är super hungrig :( så kan nt blogga nu,men vi hörs väll sen!


hejdåå<3

kusinen min fick bjuda på en bild idag ;) så sööt x)<3     

Av zara söderberg - 11 maj 2011 18:08

tjabba ;dd händer ? nepp inget speciellt här iaf,nyss käka vaniljglass med chokladsås å lakrits strössel,mööömss..;)


men iaf vart i skolan,cill dag idag då elr vad ? ;) idrott första lektion,sen so,satt ute å jobbade ingenting idag ocksp ;))sen hade vi projekt,satt å kolla på arn å drack trocadero,mums på de,nt druckit de på 10000år fan ;O men de va iaf gött,sen så hade vi iaf lunch,äcklig mat-.-som vanligt* sen hk,baka bullar,våra vart as äckligax) hårda å blääääh....xD


ah,,men sen så åkte ja hem,skrittade 15min barbacka på Ellie,gick 15min med Athena =)spolade hennes hovas å så :)


imorrn är vi lediga(Y) de e chill de,å så kommer nån å skor Athena så man kan börja rida henne,mamma vill inte att jag rider när den ser ut så,ska lägga upp bild ppå hoven sen så får ni se hur de ser ut,men de kommer i kväll elr i morrn :D


nu sitter ja å chillaer själv hemma:D<3

så såg min dag ut idag,ut å mocka senare innan kvällsfodring :)


hur såg eran dag ut idag så ? ;D kul att veta bara ;))


nej nu ska jag dra,hejdååe :D<33

Av zara söderberg - 10 maj 2011 15:52

tjaa:D nt bloggat,men när jag kom hem igår hade jag lite bråttom för ja skulle hem te anna,så gick med ponnysarna snabbt,sen åkte ja hem te henne.. :) skojsigt va de,vi lekte..lekte faktiskt hästar å hopptävlade :Mgulligt va ?:') haha men iaf vart sjukt lökig efter de x) hela min tygg va blöt,å så skulle vi tydligen cykla till mack å köpa glass,man ba mysigt att va helt jäkla lökig ? hahax)

men sen när vi kom te baka till henne så va pappa där,så då va de dax att åka hem:)men de va iaf skojsigt =)<3


idag så va ja ju i skolan,de va chill..språk första lektion,sen engelska(inge mycke jobb,lyssna på redovisningar)sen teknik,lunch so , inge jobb alls,satt ute i solen,men sen vart de för varmt så ja å madde ville in,men vi gick ut på andra sidan å satte oss i skuggan ist,emma å emma följde också med :)så satt å pratade å så :)sen slöjd,de e ju chill,syr klänning å jag har kommit långt nu :M


haha men iaf,nu ska jag snart ut å rida i de fina vädret(Y) kommer bli  varmt att rida 2,men aa :)


men nu har ja nt tid att sitta här,men vi hörs väll senare :)


btw,om jag skulle ha en frågestund här,skulle ni fråga nått då? vill ha kommentarer om ni vill att jag ska fixa de,å så vill jag ha många frågor,då kommer de bli av :)<3


hejdåå<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards