snobbryttaren

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av zara söderberg - 3 mars 2011 19:53

God natt alla :D<3

 

 

 

imorrn blire markarbets träning kl 9 på morgonen,kommer va ganska trött,men de ska väll gå :))<3

 

men...Godnattoch drömm sött ;)<3

 

 

kiss and hug :*<3333

 

 

Av zara söderberg - 3 mars 2011 16:29

Ridit Athena nu,red först ut med Olivia :) haha ladde va väldigt pigg medans athena ba trava på där i lungn och ro xD haha sen så jobbade jag henne lite iridhuset,så idag har hon fått röra på sig ordenkligt ;))♥

 

de e väldigt fint väder ute idag,och de va väldigt varmt när vi red ut ;) men de e så sköönt när de är varmt:)<3

 

 

jag värkligen länktar till sommaren,så man nt behöver fryyysa :S

 

men nu får ni ha de så bra så hörs vi :))<3

 

 

kännde för att ladda upp 2bilder på min saknade lilla bby :''( asså han e sååå gryyymt saknad..!<3 R.I.P världens bästa lilla B-ponny! enda b-ponny jag hade,om man nt räknar med den vi lånade :(<333333

 

obs, där kom jag mitt framför xD haha aja bjuder på den,fast ja ser helt...cp ut xD men fina Ellie och sofia är ibakrunden :D kom 2a,men vet nt om de va med laget elr om de va msvb elr msva elr nått,aja saksamma ;) 

btw, där står våran gammla hästlastbil,den blåa lilla ;) haha saknar den :( <3     

 

 

kiss and hug :*<333333 

Av zara söderberg - 3 mars 2011 12:32

nu har min ponny blivit skodd,haha ja jag kan ju nt säga att hin e "snäll" att sko ?ville inte stå stilla,men aa hon fick på skorna iaf ;))


ska iaf upp till ridhuset och jobba henne ,imorrn så ska vi på markarbets träning..hm...kl 9 på morgonen ;) kommer va  typ...supertrött ? haha xD



aja de kommer bli kul,och hoppas de går bra,de brukar de ju iaf göra om jag rider och INTE stressar henne :)<3



kiss and hug :*<3333

Av zara söderberg - 3 mars 2011 07:30

*gäsp* godmorgon..jag vaknade typ nyss för att jag skulle gå ut och fodra hästarna,men när jag kommer in i stallet så ser jag att dom redan fått -.- så nu e jag lagomtrött-.-

men årkar inte gp upp och lägga mig ? ;O  haha men aa,får väll lägga mig på soffan elr nått?fast nej,jag ska sätta på tv och äta.. :))


 

bild på mina små stjärnor:'))<3



kiss and hug :*<33333  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards