snobbryttaren

Alla inlägg den 13 mars 2011

..

Av zara söderberg - 13 mars 2011 17:50

chachaaa... har käkat å så,mums ;) haha nerå,men nu kollar ja tv och datan :)


imorrn är de skola,och ska åka o mäta Athena  :)<3


höhöh finns typ inge att skriva heller x)

men här kommer lite bilder,vissa e typ knasiga x)

haha men mobba nt för alla e typ cp x) men världens finaste ponnyer :*<33


sheila

Ellie

 

 

   

olle

 


 

   

 

     

   

jag och världens bästa ponny kom 2a i lb ? i heby :D<3


haha men aa,de e bilderna x) lite kycklingdanser över vissa men aa x)men dom e gamla så aa,hahax)))


aja meen ha de braaa


kram/zara:*<333333

Av zara söderberg - 13 mars 2011 15:09

chacha..inget att göra,sitter å tråkar :/


men ska väll snart köpa nya ridstövlar,tretorn suger ju och går bara sönder -.- +att de e min systersgamla för hon fått nya,tretorn falsterbo,och dom e grymt fula tycker ja xDmen sköna e dom tydligen,men aa,de e ju va jag tycker ;) aja och sen dom andra som ja har e fett säst som bara går sönder x) så nu ska jag ha läder ridstövlar,har ett par gammla som e ur snygga,men dom e typ snart försmå :/ fett syynd :( aja men jag funderar på att köpa mountain horse(stav.) för alla som har dom säger att dom e sjukt skööna,så jag funderar starkt på de !?

  

men ja venneh,för dom säger också att dom sjunker ? ;O fatta nt va dom mena med de,? men endå,kan ju bara ta längre par ? ;)


haha aja får se,´men vill iaf ha :)


elr har ni nå förslag på andra som ni tycker om ? kommentera gärna då,för måste ha ett par nya snart :P

helst i läder,och helst inte tretorn ;)


kramkram/zara:*<33333

Av zara söderberg - 13 mars 2011 15:09

chacha..inget att göra,sitter å tråkar :/


men ska väll snart köpa nya ridstövlar,tretorn suger ju och går bara sönder -.- +att de e min systersgamla för hon fått nya,tretorn falsterbo,och dom e grymt fula tycker ja xDmen sköna e dom tydligen,men aa,de e ju va jag tycker ;) aja och sen dom andra som ja har e fett säst som bara går sönder x) så nu ska jag ha läder ridstövlar,har ett par gammla som e ur snygga,men dom e typ snart försmå :/ fett syynd :( aja men jag funderar på att köpa mountain horse(stav.) för alla som har dom säger att dom e sjukt skööna,så jag funderar starkt på de !?

  

men ja venneh,för dom säger också att dom sjunker ? ;O fatta nt va dom mena med de,? men endå,kan ju bara ta längre par ? ;)


haha aja får se,´men vill iaf ha :)


elr har ni nå förslag på andra som ni tycker om ? kommentera gärna då,för måste ha ett par nya snart :P

helst i läder,och helst inte tretorn ;)


kramkram/zara:*<33333

Av zara söderberg - 13 mars 2011 12:19

har vart på träning,de gick väll bra ?:P tyvärr så kollade hon på liote hinder å rev å aa ;) haha men hon e ju ba 5år så aa,men hoppade typ 70?`skulle nt hoppa högt idag =) men hon bjöd ingenting i början,å jag blir stressad när vi e så många :/men de e för att ja typ tappat all ridning träning/tävling  sen olel blev såld :( så har lixom nt tränat/tävlat sen dess,och de va lixom förra året,komer nt ihåg månad! aja men sen på slutet så börja hon bjuda mer,så vi nöjde oss med de :)


+att hon va lite pigg,så i galoppfattningarna å traven så flög hon upp i luften,frambena lite först sen kom bakbena ;) haha knas ponni ;D<3fast älskar henne endå :*<3333


blir väll iaf att rida Ellie lite sen :)skritt å trav.. sen så får vi väll se vad som händer =))



kram/zara :*<333333

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards