snobbryttaren

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av zara söderberg - 15 mars 2011 19:22

kallt som fan om fingrarna :( men ridet å klart,skritt,trav och galopp ute på vägen och ponnyn ville inte fatta galopp ;)

hon är även rakad nu,sadelplätten fixa vi å alla toffsar hon hade ;) å rakade halva huvet ,så nu ser hon ut som en tävlingsponny ;)♥

 

och imorrn är det träning :D kuliigtkuligt :D hoppas ja rider ordenkligt också så jag nt stressar henne,då blire bara pannkaka av allt :/ :P hihi men annars är hon suuuuuuuper fiiiiiiin :D<3

min lilla pärla :*<333333

 

 

heddå alla :D :*<333333

Av zara söderberg - 15 mars 2011 15:26

hey,jag tänkte att jag kan ju skriva lite om Athena och varför jag ville ha henne:)


De va så här ,jag sålde min C-ponny för ja vart förlång,som alla ryttare blir på sina små ponnyer :/ men iaf,jag hade ju Ellie,men tyvärr går de nt så bra för oss i hoppningen :/ så mamma kollade runt lite på hastnet,å hittade en sjukt underbar ponny! asså Athena. jag vart ju såklart kär ihenne,för hennes ögon och färg,å utseendet så klart =) så vi åkte och provred henne och jag tyckte jätte mycket om henne :) så sen så skulle vi se hur de blev med Ellie,men de vart inget med henne(så hon står nu kvar hos oss,å jag ska nog försöka träna mig med henne:) ) men så vi ringde madde å sa att vi ville ha henne,och att vi ville besikta henne,hon gick ju igenom å jag vart jätttttte glaad :D så jag va ledig från skolan å åkte och hämtade henne,å jag va jätte glad och taggad :D sen så kom hon hem,åå jag började rida henne å jag bara log :D


så nu är de ju så att jag ska prata med min tränare om att jag vill börja träna på 1m,så jag kan försöka kvala till 5års championatet :D skulle va såå kuuul :D<3


men ja jag e suuuuuuuper nöjd med henne och är glad att jag fick henne <3


varför ja ville ha en ungponny va för att då har typ ingen annan ridit henne,å så jag kan träna upp henne själv osv,då kanske de blir lättare för mig att få upp självförtroendet :)<3


så aa så är de =)<3


älskar min Athena mest :*<33333

  

en liten bild på henne,kommer kanske komma fler sen :)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards