snobbryttaren

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av zara söderberg - 5 mars 2011 12:04

MärtaMalm http://www.martamalm.bloggplatsen.se


ja vart ska ja börja ? Märta är en söt busig liten tjej,som älskar sina hästar och rider sjukt bra! har inte kännt henne så länge så vi har bara hunnit vart 2 ggr :( men fler ska de bli :) första gången vi va så va vi hos henne,haha ehm...vi gjorde typ inget,gick runt och smsade med varandraxD aa asså vi va grymt osociala då hahaha xD fett pinsamt de va xdlite prata vi väll,men nt överdrivet hahahahxD

  

så aa,men sen så sov ja hos henne,kanske pratade liiite mer andra dagen ? haha ojojoj...xD aja men sen andra gången vi va så kom hon och petro till mig! haha då jäklar va vi pratglada och skratta å skojjade xD haha vi värmde min stressboll i mickron(petros ide) xD hahahah,den va kletig xD haha aa men vi hade iaf suuper kuul :D å sen så hade vi typ rittävling ,ahahah 2ritade och en va domare,så domaren skulle utge en vinnare,och vinnaren mötte den som vart domare,så förloraren fick va domare då,och så höll vi på xD

      

btw,älskar hennes väst ^^


aa,men sen så sov dom hos mig,och på kvällen så åt vi pizza,haha dom ba,kan du inte dricka cola utan sugrör ? jag ba nej ?:O hahah så skratta vi så mycket så jag fick ont imagen :( xD haha å sen så försökte dom ta kort på mig, och ja på dom,sen så tog ja kevins pistol å kniv(haha asså de va leksakerxd) å gick runt me de xd liv xxDD haha aa...men sen så nästa dag så hade vi lika kul,vi åt pannkakor,frysta dessutom xD haha märta ba,jag vill ha meeer!!xDså vi tog en till,sen ba jag vill ha en till xD hahaha å sen efter den,petro ba,jag vill ha entill xD hahaha asså gud va vi garvade då xDpuckade ungar xD<3 men sen så skulle vi ha kört efter lilleman,men de han vi inte innan dom åkte hem :(<3 nästa gång blire ;)<3


Petronella larsson  http://www.petronellalarsson.bloggplatsen.se


haha ja,vart ska jag börja ? har ju typ skrivit allt vid märta ;)

men du e en söt och busig tjej du med ;) har heller inte käntn varran nå länge och vi har bara vart 1gång :( men fler ska de bli!!!<3

vi kan tyvärr inte va så ofta eftersom vi bor typ 1timme ifrån varandra :'(<3


men iaf,du e en söt liten tjej som också älskar sina hästar och rider sjukt bra<3första gången vi va så kom ju du och märta till mig och sov över,haha ni skulle ta tåget,så ni trodde ni hade beställt tågbiljetter,men ni hade beställt bussbiljetter xD hahaha så ni åkte bilen hit ist xD hahha puckade ungar xD haha aja,de va iaf kul :)

    

som sagt,de va din ide att sätta in min "stressboll" i mickron,haha för den va stenhård xD haha men sen jag ba,men hallå är ni säkra på att man kan mickra den ? :O den kanske exploderar ? :OO haha dom ba skratta åt mig :( hahah xDsen tog vi ut den,då hade den ju typ gått sönder ? haha så den va helt jäkla kletig xD haha de höll vi på med,så de fastnade på fingrarna XD haha jag fick panik för jag fick inte bort de :OOO :( haha ...men vi hade sjukt kul! vi måste va snart igen <3


 

men nu kommer jag inte på nå mer att skriva,så de får räcka :)<3


men jag älskar er 2 sjukt mycket,saknar er också :(<3

puss och kram :*<333


hoppas ni läser detta nu ;) hahah vart nog ganska mycke xD haha aja skit sammaxd



kiss and hug :*<33333  

yo

Av zara söderberg - 5 mars 2011 09:48

cha,händer ? jo inget,sitter och äter godis å datorn å tv ;)aa så är de ^^


nu e jag iaf klar med stalelt,mamma,pappa och syrran åkte på tävling i eskilstuna =) lyckatill =)


ja så jag fick ta stallet :) men de va bara våra 4boxar,så de gick ganska fort :)<3


å när jag hade tagit ut Athena i hagen så va de en äcklig mus i hennes hage :O haha den sov xD sparkade en stor snöklump mot den,men den reagerade nt ;O haha sen så kom pappa och sparkade ut den,så nu hoppas ja den e döööööd xD


haha aja,nu ska jag dra,hade bra så hörs vi :D



kiss and hug :*<3333333


btw,skriver om dom sen ;)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards