snobbryttaren

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av zara söderberg - 4 mars 2011 20:52

God natt alla :D<3

 

..

Av zara söderberg - 4 mars 2011 19:21

tänkte skriva om dom imorgon,har ingen lust idag,de kan ju ta ett tag ;) haha men de blir dock bara 2av dom :)


men håll utkik imorrn så ska ni få se ;)


för nu tro ja de snart är dax att äta ? och aa :)

och i morgon har ja mera tid :)<3



kiss and hug :*<33333

Av zara söderberg - 4 mars 2011 17:09

nej usch..de kommer ju bara tråkiga inlägg här :( asså nej usch,måste bättra mig ! :(


men de är inte så lätt när ni inte säger va ni vill läsa om ? :O när jag inte har nå ideér så får ni komma på ngt ? kanske kan skriva om underbara vänner ? asså aa,nått iaf ;) hm..vi får se om de kommer ! kanske fixar de iaf,å fixar lite fina bilder och så ,vad sägs om de ? (btw,har kommit på 3st jag ska skriva om,så jag hopps dom läser min blogg ;) )



men vet ni vad ? jag skriver om dom 3underbara personerna nu,så kika in,skriver även bloggadressen til l2av dom ;))


kiss and hug :*<333333

Av zara söderberg - 4 mars 2011 13:09

chacha bloggen! ja här händer de typ, inget ? ;O ska väll snart gå och käka,blir mackaronelåda(stavn,) mkt gott de ;) ahha najsigt asså..


e.,glre-ötrhmdf.... åååh förlåt,haha har lite smått damp ibland,men kan få de när jag inte vet va jag ska skriva om !?    

jaja ni får säga va ni vill läsa om ? :)<3



btw,tur att jag redan ridit idag,haha de är inte så fin tväder ..typ regnar   


haha aja,nu kanske jg ska sluta skriva? innan de blir ehm..typ lite ..ehm...damp ? xd



haha men aa,herrå bloggischen :*


  


liten kulig bild från google xd



kiss and hug :*<333333

Av zara söderberg - 4 mars 2011 10:34

Träningen idag gick kanon,ponny nva jättefin och jag e jättenöjd,men stackarn blev helt skut :( haha så de blir bara att skrittaskrittaskritta hela helgen :)<3

 

igår innan jag gick och la mig tänkte jag på saker! här kommer de!!

Asså ..jag blir så glad, blir så glad när det finns sånna somsäger "jag tror du kommer klara *****,och jag tror på dig och Athena,du är så duktig"!Asså klart man blir glad,självförtroendet stiger bit för bit!Asså man vill mer,man vill börja kämpa och tro på sig själv då, för då känner man att nu, nu kan jag !!och jag ska bevisa de!

jag vill,jag kan,jag ska!så är de och så kommer de bli! jag ska bevisa de,för alla som sagt att de inte kommer gå!för jag tror på oss!

så grymt glad!!

tack alla som tror på mig!De betyder mycket,får upp självförtroendet då!

 

Asså klart man blir glad när man får höra sånt! jag börjar tro på mig mer och mer,och jag vill,jag vill börja kämpa,kämpa upp i klasserna,försöka nå mitt mål iår! och nästa år! så är de,och innan jag säljer Athena så ska vi hoppa ungponnysm,både som 5åring och 6åring,så är de! och de ska jag försöka nå! de e mina mål för henne,ska värkligen göra mitt bästa,bara för att komma dit!!

 

 

 

kiss and hug :*<3333

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards