snobbryttaren

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av zara söderberg - 19 mars 2011 13:37

hejsan..ja jag har ridit Athena,red upp till ridhuset :) gick bra,galopperade över bommar :)) haha fast hon va ganska pigg, så när vi galopperade över bommarna,så gick de så fort,så att efter andra bommen så höll vi på att rida in i väggen 1gång x) haha men annars va hon fin :)

  haha gulligt täcke hon har ^^x)

sötis<33 btw,känner att jag vart duktig som tagit nya bilder på Athena (a)

sen blir de väll att rida Ellie i ridhuset förförsta gången efter hur länge som hällst x) haha se hur de går,kommer va ganska pigg,för hon har nt fått galoppera på as länge x)jaja lycka till x)

  ehm..typ omhoppning ?  iaf mkt finare ;)


hade gött så hörs vi ;)<3333

Av zara söderberg - 19 mars 2011 07:41

hejsansvejsan,litet snabbisinlägg!


haha e super trött,och venneh varför ja e uppe nu ? ;O

går väll typ och lägger mig kanske,elr käkar ? hmmmm...


aja ska iaf ut till stallet sen,fixa lite å så :) rida Athena senare,fint väder ute ju,så vill rida ganska tidigt :))


få se om vi ska börja sätta igång Ellie ordenkligt nu då,orkar ju nt vänta på dom dära märningarna -.-


men nu ska jag dra,tjingeling ;d<3       ojojoj vilken fin sits!?(a)   bara för att denna bild e snyggast(a) haha usch,och jag vet att jag drar henne i munnen-.-


jaja lite såhära dampiga bilder X)


tjingeliiing<33333

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards