snobbryttaren

Alla inlägg den 6 mars 2011

..

Av zara söderberg - 6 mars 2011 07:25

ja jag vet att jag vart fett dålig här på bloggen :( men nu kan ja blogga snabbt!


ehm..aa igår så fick ju jag ta stallet,elr ja jag fick ta våra boxar,så jag vart klar ganska fort :) och sen så fick mina ponnysar vila,för de va isgata överallt -.- så gick ju inte att skritta nånstans,och eftersom att jag bara ska skritta Athena så kunde vi inte åka till ridhuset,o Ellie ska ju bara skrittas och travas ett tag,så de känns ju nt värt att åka till ridhuset för att rida typ i 15min xD


men idaag så hoppas jag på att de är bättre vägar så jag kan rida ut henne :) Ellie vill jag hellst inte rida ut på vägarna med ;) haha hon e lite smått dampig å vänder om och typ studdsar framåt, å jag sitter där barbacka...ehm..nejtack ;) haha å jag orkar inte sadla henne,hon kan ju få va utan nä rhon nt jobbas ordentligt ;))<3

hehe.<3


imorrn är de skola igen -.- har inte länktat -.- "suck".. aja bara att börja förbereda sig -.- +att man har ett prov i hemkunskap på onsdag,tror ni jag kommer kunna de elr ? har nt ens börjat,å imorrn kanske jag hinner xD haha men nt 100 på dä..aja vi får väll se ;)

haha lyckatill xDD


aja de blev ett tråkigt inläggmen är sjukt trött,somna nt förän vid 11 typ ? och vaknade 07.30 haha,men kommer fler under dagen,lovar :) då kanske man ridit också,så kan man ju skriva om dä =)


kiss and hug :*<333333

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards