snobbryttaren

Alla inlägg under mars 2011

Av zara söderberg - 25 mars 2011 15:47

hejsan ;)


ja nu har ja tagit in hästar,ska väll snart ut och mocka mina hagar :)


aja,sen så ska jag rida mina pownis :D<3


imorgon elr hela helgen är de tävling på hamre,och jag vill dit imorgon,men har ingen som kan köra :( men får väll kolla om de finns nån man kan åka med ? :P

för jag ,måste dit!! för jag måste träffa dom bästa,saknar dom 7kt mkt :(<3


och så ska jag te spiltan och köpa mitt kära efterlänktade rosa blingbling pannband till Athena :D



hade gött så hörs vi,kramkram/  



Av zara söderberg - 24 mars 2011 19:31

tjabba tjabba,jag har ridit 2 lagom pigga ponnyer ;) red ut Athena,hon kan INTE skritta lungt,så de vart lite små trav ;) och hon ville inte gå på kanten av vägen,utan att ta ut rumpan mitt i vägen x) haha så lagom kul att möta bil med henne ;)


Ellie får jag nt rida ut på än,hon har inte blivet riden på ett tag ^^ så jag sitter där barbacka och hon börjar brka och  ställer sig på bakbena ;)


men nu måste jag gå ut till stallet och fixa,så vi hörs väll i morrn


 


tjingeliing/   <3333

Av zara söderberg - 24 mars 2011 16:29

hejsansvejsan :d<3


nu ska jag snart ut och skritta ut på min kära lilla powni :D<3


men aa,skolan va som vanligt, men haft ont i hövvet och typ mått illa för jag vart hungrig :/ jaja... ;)


men nu har ja nt tid att sitta här ;d


men ska endå nt gå ut än ;d haha aja,men ska iaf nt sitta kvar här,ska gå och ta en ipren -.-


men aa,vi hörs väll sen ;D tjingeliiing /    

Av zara söderberg - 23 mars 2011 18:57

ehm..ja vad ska jah skriva ? haha :P


asså ja venneh ? ;O tips ?


jag ska väll skritta runt Ellie lite,haha lycka till att sitta kvar barbacka på henne när de blåser ;) haha hon som e dampig när man tar in henne i blåsten x)jaja ^^



imorrn är de skola :((((( buhuhu :( aja snart helg igen x)


men hade gött,tjingeliiing /  

Av zara söderberg - 23 mars 2011 17:51

                           


så gulliga bilder :')<3333


kramkram/  


Av zara söderberg - 23 mars 2011 16:26

jahejsan ^^ har ridit Athena idag..gick bra,men de blåste som faaaaan när vi red upp till ridhuset och hem igen -.- men i ridhuset va hon jättefin ! :)skötte sig kanoners(Y)<3


får väll rida Ellie lite sen också ? men de blåser ju så hon kommer va jätte dampig ;/<3


aja,menmen så är de tyvärr :/


men hörrni har ni glömmt frågestunden ? :O fråga på då !! ;O



tjingeliiing bloggen ;*<33333

 

hoho jag älskar den ^^<333


Av zara söderberg - 23 mars 2011 11:28

 


underbaraste<333



Av zara söderberg - 23 mars 2011 11:28

 


underbaraste<333



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards