snobbryttaren

Alla inlägg under mars 2011

Av zara söderberg - 3 mars 2011 12:32

nu har min ponny blivit skodd,haha ja jag kan ju nt säga att hin e "snäll" att sko ?ville inte stå stilla,men aa hon fick på skorna iaf ;))


ska iaf upp till ridhuset och jobba henne ,imorrn så ska vi på markarbets träning..hm...kl 9 på morgonen ;) kommer va  typ...supertrött ? haha xD



aja de kommer bli kul,och hoppas de går bra,de brukar de ju iaf göra om jag rider och INTE stressar henne :)<3



kiss and hug :*<3333

Av zara söderberg - 3 mars 2011 07:30

*gäsp* godmorgon..jag vaknade typ nyss för att jag skulle gå ut och fodra hästarna,men när jag kommer in i stallet så ser jag att dom redan fått -.- så nu e jag lagomtrött-.-

men årkar inte gp upp och lägga mig ? ;O  haha men aa,får väll lägga mig på soffan elr nått?fast nej,jag ska sätta på tv och äta.. :))


 

bild på mina små stjärnor:'))<3



kiss and hug :*<33333  

Av zara söderberg - 2 mars 2011 18:31

chacha bloggen ;d


ni sitter jag och gör typ nothing .. men aa,elr jo haha jag bloggar ju ;O och så sitter ja vid facebook,som ...vanligt ..;) och så kolalr på the simpson som min bror typ .. älskar ? ;O aja de kollar jag också på :*) så kan de va xD haha aja,imorrn blir mina ponnis skodda,hon kom aldrig idag   thihi ^^


aja men imorrn så kommer hon (hoppas jag ;) )

ehm...


vettefan va jag ska skriva om ? :OO


omg slut på ideér :OO fan nt bra :O


hmm... aja letar på lite skojjiga bilder här då ...elr nej,fixar ihop en outfit som ja vill ha,+ till hästen ;)   min outfit jag vill ha ;)

inte så fina men,aa ungefär så då ;)


hahaha men shiiet snart får ja damp,vet inte vad jag ska skriva om ? :O


men nu drar ja så jag har nått att skriva nästa gång ;)


kiss and guh:*<333  

Av zara söderberg - 2 mars 2011 17:52

chacha bloggen..blir ett snabbis inlägg nu,för min bror jar egentligen datan,men han åt så tog den snabbt ;)) haha men iaf,jag skrittade ut Athena idag ist,de va ju så fint väder :) sen så skritta och travade jag Ellie,gick bra med båda,Athena va bara lite pigg,men dom e bäst endå :*




aja kanske bloggar sen,när jag får ha de ;)



kiss and hug :*<33333

Av zara söderberg - 2 mars 2011 13:51

chacha..jag hade tänkt att käka lite nu,e hungrig ;) haha men snart hoppas jag att hovslagaren kommer(om hon kommer idag ^^) så att jag kan rida Athena i ridhuset sen :D<3


haha tycker fett synd om Athena,hon har ju så ljusa ögon,så de måste ju va jobbigt för hennes ögon när de e sol :/ haha gumman då ! och hon låg ner ihagen,så fick gå till henne och ropa på henne så hon skulle resa sig ,och de gjorde hon :) de är ju nt bra om dom logger ner nu lixom ? men de e ju endå ganska varmt med 2täcken idag ? haha ;) stackarn va ju bara trött <3 men aja nu står hon iaf :) och Ellie stod pch typ sov och typ sola ? xD haha aa,typ nått sånt ? aja söta e dom iaf :*<3333


men nu ska jag gå och käka så ni får ha de bra ;)


btw,de e fett sköönt med lov nu,slippa skolan och så,men de e fett tråkigt endå,för my friends i heby har nt lov nu,dom hade förra veckan,de sög ju :( aja får ta och va med dom snart endå,annars typ dör ja ? :O dom e sjukt saknade,men aja ,tyvärr bor vi så långt ifrån varran :( men aja<33


haha nu ska jag gå,hejdåå<3



kiss and hug :*<33333

Av zara söderberg - 2 mars 2011 09:50

Diss till denna gpa hjälm,haha lixom kolla skärmen,lite stor va ? inge fel på färgen,den va ju cool då ;)

   haha nej stor DISS av mig !


men sen kommer ju såklart Hissen till denna gpa hjälm,otroligt snygg och sköön :D (har ju själv en sån,den svarta såklart)

  ja själv skulle jag vela ha den med svenskaflaggan,så otroligt snygg :O



de e va jag tycker dom dom hära hjälmarna, så vad tycker ni ? håller ni med mig elr inte ? kommentera vad ni tycker :D<3


kiss and hug :*<3333  

Av zara söderberg - 1 mars 2011 20:59

ehm..typ godnight elr nått ? ;O e sjukt trött nu då ;O


men imorgon is a new day ! haha ;)


do not really know vad som händer då ? ;Ohaha hm..blir nog iaf att rida :D<3



jaja more,it will be tomorrow


good night all little readers


kiss and hug :*<33333



haha btw,de vart lite sv/eng här jao ;) men de kan hända då och då ^^<3

Av zara söderberg - 1 mars 2011 18:59

chaachaa :D ehm..ja jag vet inte riktigt va ni vill att jag ska skriva om ?


vad vill ni som läsare läsa om ? ge förslag så kan ja skriva om de :D<3



pusss och kraaam:*<33333

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards