snobbryttaren

Alla inlägg den 1 april 2011

Av zara söderberg - 1 april 2011 20:21

hejsan :D

sitter just nu och käkar godis ;) ska väll snart äta hoppas jag ;) typ fransk potatisgratäng och typ nå kött elr ngt ,muums ;)

 

skrittade iaf ut barbacka en bit på Athena :) haha ensam hemma också,elr aa lillebror va ju hemma då,men mamma och pappa va nt hemma och jag hade inga pengar på mobilen (Y) aja gick iaf bra:D<33

 

men nej nu ska jag dra,tjingeliiing ;)<3

 

btw,ska färga håret nån dag också de e najs ;)(Y)

Av zara söderberg - 1 april 2011 18:53

ba för ja e grym på att göra pannkakor ;O haha noooot!!! dom ´gick ju sönder när jag skulle vända dom,så de va en hel pannkaks röra sen ;( x) haha men gott va de iaf,men vart as mätt x) haha duktigt av mig (Y) +att jag kunde göra smeten aldeles själv :OO elr nej,fråga min lillebror,fett pinsamt   haha och man ska aldrig göra pannkakor med mig  


aja hade gött så hörs vi ;D<33

Av zara söderberg - 1 april 2011 17:46

Älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara,

för jag är den jag är och det kommer jag alltid vara!<3


    


nej nu ska jag vänta på att min bror ska göra klart pannkakorna så jag kan få göra egna! haha fick nt steka hans,bara för att jag nt tänker köpa ny vattenflaska åt han ,elr aa nått sånt x) så jäkla töntig han e ! bara för att jag lånade hans vattenflaska 1dag,så ska jag köpa en ny ? ;O


aja men tänker inte köpa en ny iaf ;)


men nu ska jag fixa smeten,om det går ;O haha aja lycka till x)


tjingeliing ,bloggar sen om hur det gick haha x)<33

Av zara söderberg - 1 april 2011 16:28

hejsan 1april idag ;) har ni blivit lurade ? om ni har de,kommentera då vad som ni blev lurade av ;)


själv blev man ju inte lurad,elr aa nästan x) haha gick nt på de igentligen,men vart tvungen att kolla x)



aja bort från de här då ! ;) ska väll skritta ut min lilla pärla som va helt underbar igår :'))åååh va jjag älskar henne :'*<333

och jag hoppas pappa kan betala in min licens,och att dom kan byta dag på skästa,så jag kan få åka till hamre på min första tävling :) dom ska ha stalltjänsten på skästa på lördag -.- otur då de e hamre och jag vill åka!

men dom ska kolla om de gåår :) så hoppashoppashoppas:D<3333


men ja,ni får ha de så bra så hörs vi =)<33333

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards