snobbryttaren

Alla inlägg den 16 april 2011

Av zara söderberg - 16 april 2011 17:13

hej,känner att jag nt orkar blogga just nu,e sjukt trött och har hon i huvet :( kanske ska vila lite innan mamma å papap kommer hem då jag ska rida Ellie,måste gå med Athena också<3


men aa hejdå<3

Av zara söderberg - 16 april 2011 11:55

stallet är klart,de e skönt,ska väll ut och ge hästarna lunch =) Athena va varm under ett tunnt regntäcke så fick gå ut och ta av de :) ska väll gå med henne senare på dagen/kvällen :) och rida Ellie:) så fint väder idag tycker ja =)


men glöm inte FRÅGESTUNDEN!! :D<3

Av zara söderberg - 16 april 2011 07:54

tänkte ha en liten hiss/diss,då får ni kommentera vad NI tycker å tänker :)

börjar med dissen!

 

diss till dessa,visst jättesöta till små tjejer med små shettisar,men nepp inget till mig då ja e äldre rider D-ponny och vill tävla dom höga klasserna,så nepp diss från mig!kan även ha till ridskolan,då de inte spelar ngn roll,men nej inte till tävlingsryttare som satsar på högre klasser,visst till shettisar och små tjejer som jag skrev tidigare!


å hissen!

 

snyggt schabrak+huva,passar till tävlingen,om man vill hopap högre klasser e detta snyggt =) vill själv ha ett,fast med rosa kant ^^ jag tycker de e ur snyggt =)så aa hiss till denna !:)


nu är det ju så att de e vad jag tycker,kommentera om vad just NI tycker om dessa,vem vet,ni kanske har olika åsikter ? bara kul att veta,får ja kommentarer på denna så kommer jag ha fler hiss/diss typ 1-2 ggr i veckan =)om ni tycker det är kul så klart (:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

okej bort från de,nu ska jag typ gå upp å klä på mig ;) och sen gå ut till stallet och släppa ut hestarna =)


ska väll rida Ellie lite idag också :) och gå med Thenisen,efterso hon INTE skulle ha nån på ryggen i helgen :) hon har inte ont,men hon ska vila ihelgen då hon skulle egentligen vilat hela veckan,men vart inte så. och de skulle hon göra för hon va så duktig på tävlingen =)

      har inte tävlat på 100år så min sits är lite cp x) men älskar ponnyn som va otroligt grym på sin absolut första tävling någonsin :DDD<3333333


btw,mina föräldrar hade köpt glass,så åt dom upp den i går,utan att spara ngt åt mig :O fy va elakt :( men pappa ska köpa ny idag,då får dom bara lite sen tar jag resten ^^ (haha va ba tvungen xd)


men nu ska jag dra,bloggar senare :D

tjingeliiing :D<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards