snobbryttaren

Alla inlägg den 7 april 2011

Av zara söderberg - 7 april 2011 18:30

hejsan..har nt bloggat tidigare idag,för datorn har vart super seg -.- men nu kan jag iaf blogga lite,men har värsta bloggtorkan,så kom med förslag på vad jag ska blogga om ? =)


men bortfrån de, de går inte att rida idag:( mycket tråkigt,för de blåser som fan:(höll ju på att blåsa bort när jag

 

   väntade på bussen idag ;( haha.. så aa dom får väll vila idag,och hoppas på att de inte blåser imorrn,då ska jag upp till ridhuset med Athena och jobba lite, och rida ut på Ellie :) sen på lördag så blir det att skritta ut Athena igen,duscha henne,fläta svansen,göra henne fin helt enkelt och göra saker rent,sadel,träns,benskydd,kolla efter ett schabrak som e rent(men ska nog ha mitt hamre schabrak:))men de e de jag ska göra och förbereda mig till söndag då det blir en LD(80cm) i hamre med Athena,våran första tävling tillsammans,och Athenas första tävling överhuvud taget =) och min efter snart 1år :D så aa hoppas det går bra,lycka till kanske ? skulle behövas ;) haha nerå,de ska gå bra om jag rider =)

nej nu har ja suttit här sen jag kom hem typ,för typ 3timmar sen ;) så kanske dax att dra ? haha men vi hörs väll i morrn hoppas jag,tjingeliiing<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards