snobbryttaren

Alla inlägg den 18 april 2011

:d

Av zara söderberg - 18 april 2011 20:10

Athena va lite crazy idag ;) stälde sig på bakbena å bocka med mig,men då sa sofiaH att jag skulle rida på henne,typ trav elr galopp, så de vart galopp,å så skulle jag släppa tyglarna,så idag vann jag över henne (Y)knas powni ;)♥
Ellie skrittade jag ut på,och hon va också super snäll =)♥


nepp nu drar jaaa ;d<3

Av zara söderberg - 18 april 2011 16:37

glöm inte frågestunden är ni snälla :P


men kan nt blogga nu,kom jusst på att lilleman är ute och jag måste ta in han x)


tjenixen :p<3

Av zara söderberg - 18 april 2011 13:47

hejsansvejsan,min bror har suttit vid datorn i typ 2timmar så har inte kunna bloggat tidigare -.-


men iaf,vi rakade lilleman typ nyss =)vi hade redan rakar han tidigare,men inte så bra,så de va dax nu =)vi skulle vara lite smarta och raka han ute,men då backa han sprang på sidan och stälde sig på bakbena ;) så vi fick ta in han x) haha och ni som undrar vem lilleman är så är det våran lilla shettis ;)


men aa,hade bra så hörs vi sen =)<3

Av zara söderberg - 18 april 2011 11:10

hejsantjo,nej men tja =)stallet är klart,skööönt :M massa rivsår på armarna efter att burig hö,i kort ärmat ^^ haha smart som ja e ;)


nej men blir väll rida ponnysarna idag,venne hur ,typ rida ut elr rida i paddoken ?=)får se får se ;) ehm..aa ska även försöka fota dom lite också =) så de kommer ut här nångång ;)


nepp nu har jag tråkigt så venne vad jag ska skriva ? haha men aa,ni ¨får ha det så bra så hörs vi senare =)<3

Av zara söderberg - 18 april 2011 08:14

fick en kommentar,å jag blir så glad :) kommenterar ni min blogg så går ju jag såklart in på eran blogg/bdb om ni nu har de, och kommenterar den också,de e ju klart jag gör :)

är ni snälla och kommenterar min så är jag snäll tillbaks :)<3

Av zara söderberg - 18 april 2011 08:08

godmorgon alla :)<3

de är otroligt fint väder idag,skönt att få rida i de,2söta små ponnysar blir de att rida,kan ju till och med rida i T-shirt idag,fan va najs :)<3 NEPP JAG ÄLSKAR VÄDRET!! :d obs caps lock x)


ehm..aa nu ska jag väll typ äta,och sen gå ut till stallet och ta ut små hästar =) tror Athena ffår gå utan täcke idag ? haha typ 20grader ute ;O fett najs,och Ellie får ta ett tunnare regntäcke,hon får ju inte gå utan täcke eftersom hon är så känslig :/stackarn :(<3



men jag bloggar mer senare under dagen,för just nu måste jag äta,för ska väll typ snart ta ut hästarna,när mamma vaknar :)


så ni får ha det så bra så hörs vi senare :)


puss på er mina underbara läsare :*<33(dock ingen bild nu,men ska ta nya idag,elr försöka :))

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards