snobbryttaren

Alla inlägg den 8 april 2011

Av zara söderberg - 8 april 2011 18:34

haha asså gud,orkar nt med min ponny! nån som vill ha henne ? ni får henne gratis,nt gjort ett skit,men endå en ängel (a) haha gick fan nt att rida henne,tänkte bocka när man skulle fatta galopp,med sofia också,sen så orkade jag nt med henne mer,så jag tog in henne,sen senare så longerade jag henne,gick bara att trava,när man skulle fatta galopp så stälde hon sig på bakebna -.- asså aa;)♥


ahaha aa,hoppas hon nt e så på söndag,får då lovar ja att jag säljer henne !!!!haha nerå nt min lilla bäbis :*<333333


nej men Tina får hjälpa moig på fram hoppningen,då går de bra inne på banan också =) hoppas ja :D<3


nej nu ska jag hitta på nå annat,chill med helg är det också :D<3


nej nu sak jag dra,cha dåå ;)<3

 

Av zara söderberg - 8 april 2011 15:15

hejsanhejsan,typ nyss kommit hem från skolan,chill mä helg ;)


men nu kan jag typ nt blogga,ska snart ut och rida min lilla mupp ponny som har damp x) haha brallar i hagen,ställer sig på bakbena när man tar in henne ,hmmm..va e de för en liten rackare ? ;) från super snälla och lugna Athena till galna och vilda Athena ;) aja hoppas hon e lugn när man rider,elr om hon bockar och kastar av mig ? ;O haha hmm...aja ska iafg rida i paddoken idag,nt ridit där på hela vintern ;O ska bli kul,första gången hon får va där inne också =)


nej men nu måste jag dra,byta om och så,tjingeliing,bloggar sen om hur det gick om jag åkte av elr nt ;) men hoppas nt (pepparpeppar) ;)


aja cha då x)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards