snobbryttaren

Alla inlägg den 2 april 2011

Av zara söderberg - 2 april 2011 18:28

hejsan svejsan orkar tyvärr inte


blogga mer idag, men ska dra nu


också så de spelar ingen roll;)


men vi hörs väll imorrn skulle


jag tippa på ;)


men ha det så bra så hörs


vi i morgon =)<3



Av zara söderberg - 2 april 2011 16:39

jaha 3dje gången gilt elr vad ? :/asså tål inte den här datorn :@ :'''((

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Du ser att jag gråter

Du ser mina tårar på min kind.

förstår du varför jag gråter?

så många tårar , för en enda sak.

en sak som ä rsvår för själen att

förstå.

hoppas att tårar kan läka mina sår

det finns inget jag kan göra,

inte mer än att låta tårarna bestå.<3


 

    

      

    

   



orkade tyvärr inte skriva mera efter att försökt 3ggr,så fick bli bilder ist :/<3





Av zara söderberg - 2 april 2011 12:52

hejsansvejsan =)


händer dåe ?

själv så gör ja inget,tråkar typ ;)


men aa,så är de ^^


måste kolla om jag kan ha mina tävlingsridbyxor :O och pappa måste betala in min licens ;O så jag kan anmäla mig till hamre som är om 1vecka!! om de går !? haha aa,men hoppas för jag vill tävla:DDD<33333


nej men nu ska jag dra,så vi hörs :)<33

Av zara söderberg - 2 april 2011 07:22

godmorgon godmorgon bloggen ;) e redan vaken,vakna typ 7 -.- venne varför,men jag kunde nt somna om -.- aja ska iaf snart ut och ge hästarna mat,sen så ska väll jag också äta lite ;)


inget fint väder idag iaf,typ regn ? -.- aja hoppas de kan bli lite finare under dagen så jag kan rida!


nej men nu måste jag dra,så vi hörs väll ;)<33

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards