snobbryttaren

Alla inlägg den 19 april 2011

Av zara söderberg - 19 april 2011 20:32

sorry att jag nt bloggat på hela dagen :/ men vart i stallet å sen vid 12 va jag hemma hos anna och va där till typ 18.30? men a vi hade de iaf super kul :D hoppade hinder när vi kom hem,haha 7lag hade vi 5lag som kom te omhoppning,ehm 4x7 haha a många rtýttare blev det på 2personer (asså jag och anna va alla ) haha ,aa sen så åkte vi och köpte glass ,sen så åkte vi te hälla och körde mini golf,jag vann första gången anna andra ;) haha sen gick vi in på maxi och köpte en glassförpackning,och sen till samma mack igen när vi cykla hem och köpte en till glass,haha jälva fettpn x) haha men aa skojsigt hade vi :D


sen hem å red Athena,bråka lite ibörjan men sen vart hon snällare,och vi tog ett litet kavaletti och hoppade över,skojsigt :D<3 sen red jag Ellie lite,hon va också snääll :D tog 4språng på kavalettit med henne också :D haha sjukt kul va de,hon har nt hoppat sen december typ ? :O så hon vart super glad :D


och nu så dödar jag typ min bror snart -.- han e ju stööööörd -.- men aa,ska väll snart dra härifrån å typ käka elr nått ? haha sjukt hungrig x)


men aa nu får ni hade så gött så hörs vi väll i morrn ? :D<3


 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards