snobbryttaren

Alla inlägg den 6 april 2011

(Y)

Av zara söderberg - 6 april 2011 19:31

båda va duktiga och snälla idag (Y) bilder på Athena kommer nog nångång ;) fina vart dom iaf :)<3


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag saknar dig så otroligt mycket! varför skulle det hända dig ?

när jag provred dig så sa jag på engång att de va dig jag ville ha!

så vi köpte dig! jag vart glad,vi började träna och tävla,du kastade av mig,

men jag hatade dig nt för de,utan tvärt emot.det var du som gjorde så att jag fått den balans jag har idag,tack vare dig!

 

jag vill spola tillbaka tiden då jag va liten,men då vill jag vara liten också,vilja tävla dig till jag vart 13 år,men slutade rida dig och sålde dig när jag var 11 år,ville tävla och rida dig 2år till! men fick jag de ? nej..:(

Asså 7 hela jäkla år utan dig ! fattar inte de! jag gråter än idag!och kommer alltid göra!när jag fick höra att du skulle bort,så grät jag i veckor! jag gråter än ,fast det var 7 hela jäkla år sen!

 

fattar nt hur man kan sakna en ponny så mycket! men du var speciell! du hade allt jag önskade hos en ponny! ALDRIG mer kommer jag få en ponny som dig! du var den bästa! och jag saknar dig så mitt hjärta gör ont!

Jag svär,jag kommer snart upp till dig, du och jag ska träffas igen!


om jag bara kunde fått tagit förväl av dig 1 endaste gång till :(

Asså jag gråter fan nu ! :'(

jag säger bara 3 ord JAG ÄLSKAR DIG!<3

 


YOU ARE SIMPLY THE BEST!<3


Ni fattar inte hut jäkla mycket jag saknar dig!


du<3jag föralltid och jag kommer upp till dig snart! jag svär!


R.I.P VÄRLDENS FINASTE UNDERBARASTE BÄSTASTE MUNSBORO RAMBO:'''''(<33333333333

  


Nu orkar jag inte skriva nå mer,för börjar tyvärr bara gråta:(


för ni fattar inte hur jäkla ledsen jag är just nu:(7år sen,asså shit,har klarat mig 7år utan dig,men kommer inte klara mig nå mer utan dig! jag vill träffa dig!:'(<3


men jag är ledsen,orkar seriöst nt blogga mer just nu!


men bloggar mer i morrn,lovar!<3


     finast i världen,finast i himlen! jag saknar dig<3

Av zara söderberg - 6 april 2011 16:38

tjingeliing nu ska jag typ gå ut ich rida tror ja :) skritta ut båda. blir skritt,trav,skritt,trav osv med Ellie :) skritt och trav med Athena,eftersom hon va duktig i går,och ska träna i morrn,lite lätt,och sen tävla på söndag,så hon ska få ta lungt idag,fredag och lördag,bara ridas ut =)<3


nej men nu måste jag gå,hade gött så hörs vii =)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards