snobbryttaren

Alla inlägg den 17 april 2011

Av zara söderberg - 17 april 2011 19:08

hallå glömmer ni frågestunden elr ? ;Ode hoppas jag inte,för de kan finnas saker ni vill veta om mig och mina hästar ? min skoldag vardag,fritid,elr aa vad som hellst? nått måste ni ju undra över ? ;O

kom igen nu,va nt feeega ;) jag svarar på ALLA,ni kan va anonyma,jag bryr mig nt ;O men snälla hörrni..glöm nt frågestunden föfaen ;)))))


aja hoppas ni fixare ;)


vi hörs allehoppa^^<3

   

Av zara söderberg - 17 april 2011 17:36

sjukt glad,bevaknings rekord elr va de heter :D


men fortsätt så(Y) love it :D<3

bara för de så kan jag slänga ut en bild på mig x) de va när jag typ precis färgat håret ;)

  haha japp,de e jag ;)

Av zara söderberg - 17 april 2011 17:15

sorry,glömde fråga i tidigare inlägg om det finns nån som vill göra en header åt mig ? =) nån som vill gästblogga hos mig ? =)


kommentera om ni är intresserade av nått,kommentera med namn och vilket av dom,så kan vi prata om de sen =)<3

Av zara söderberg - 17 april 2011 17:12

frågestunden glöm inte den snälla ni! får jag några frågor så svarar jag på ALLT,vad de än handlar om,jag lovar,dom får vara hur dumma som hellst,jag lovar att svara =)


ni ä rju sjukt underbara på att bevaka,så glöm inte den lilla saken,blir glad då =)<3


puss på er som kommenterar och frågar nått :*<33

Av zara söderberg - 17 april 2011 17:01

nu börjar det bli fler som läser bloggen,och vet ni vad ? japp så är de att de är MYCKET roligare att blogga då :D jaPP sjukt stolt,fortsätt så :D<3 gryyyymt! ni får ett stort + !! :D<3


men iaf,idag så får mina små sötnosar vila =) får inte rida när ja e hemma själv så aa,men de hade vart najs att rida ut i de fina vädret=) men så är de :D


ehmm..aa,haha vet inte riktigt vad jag ska skriva jusst nu,bara att jag ÄLSKAR er! kommentera lite också så blir jag ännu gladare :D


nej jag tycker ni är wonderful ! :D<3 tack så jättemycket ni är underbara :*<3


haha ehhmmm..jag kommer tillbaka när jag vet vad jag ska skriva om ;)

men om ni är SUUUUPER SNÄLLA OCH FRÅGAR MIG NÅTT I FRÅGESTUNDEN SÅ BLIR JAG GLAD,PUSS PÅ ER SOM GÖRT :*<33


puss mina underbara läsare ;*<3

    

ni är underbara,de är ni som gör att jag vill och orkar blogga,hade det inte vart för er så hade jag lagt ner bloggen,men som det ser ut nu så vill och orkar jag blogga! bara för eran skull,puss på er:*<3333



Av zara söderberg - 17 april 2011 07:05

tjooobräää,nej men hej :)

ligger uppe i mitt rum i sängen och e trött,men kunde nt sova:(x) men måste endå snart upp =))


blir nog att rida Ellie idag,hon va lite dum i går,ställde sig på bakbena :/ fast bara lite som tur,inte som hon brukar =)

och Athena gick jag med(bilder kommer) å ska väll rida henne idag också :)


haha de e bara söndag idag och jag trodde de va måndag :( haha...BARA för vi va lediga i fredags x)


aja här kommer lite bilder från promenixen å lite från andra dagar =)

               bara omgjord:)       haha hon kom med sin mule precis när jag skulle ta kort på skugganx)           haha ser ut som att hon ör lös dör x)<3  


ja alla bilder kom tyvärr inte med..:/men aa nu mmåste ja dra tjingeliing:)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards