snobbryttaren

Alla inlägg den 3 april 2011

Av zara söderberg - 3 april 2011 19:49

orkar nt blogga nu,men imorrn är de skola,tråk :( har samtal då också -.- men aa,de går fort,hopps ja !-.-



men aja hejdå!<3

Av zara söderberg - 3 april 2011 15:04

nu har jag tid att skriva,redan försökt 2ggr tidigare idag men då gick de nt ;)


jag har velat sluta rida för att när jag sålde min första egna B-ponny och den va tvungen att tas bort :( så då kände jag att jag orka rinte hålla på med hästar:( och ville nt de skulle hända nån mer :/ men jag fortsatte rida endå!

och med Ellie,jag har de i hjärnan att jag inte kan rida henne,att jag måste hålla i henne mo thindrerna :( asså har de i hjärnan! har de dåliga i hjärnan ist för de som e bra,som tillexempel när jag vann min första LB på Ellie,de har jag nt i hjärnan,de gick superbra,men har bara de dåliga!!:(


och sen för att de gått dåligt på tävling/träning så har jag också velat sluta  rida!

och nt haft nån som stöttat mig på tävling/träning,ingen som trott mig :(


men nu när jag fått Athena och bytt tränare till Tina så har jag börjat fått upp självförtroendet,nu vill jag rida,nu vill jag klara av allt! jag vill de !! och de ska jag,dom planer jag har med Athena,dom ska gå,för jag har de i huvet nu,och de e bra saker! så måste få in bra saker i huvet om Ellie också,men kanske,kanske kan jag klara Ellie nu,nu när jag har Athena ? måste få in de i huvet,och nt bara neggativa saker! och nu nu har jag några som stöttar mig och tror på mig! jag har fått upp självförtroendet igen,och jag vill aldrig mer tappa de !!


och nu vill jag rida och tävla för nu har jag självförtroendet på topp!(Y)



nu få rni skriva om ni velat sluta rida,men endå fortsatt och varför ?

bara kul att få veta :Dnu har ni ju fått veta lite om mig ;)<3

Av zara söderberg - 3 april 2011 12:05

hejsan tänkte ställa en fråga till er läsare som rider=)


har ni någongång tänkt att ni vill sluta rida?om det tillexempel har hänt nått med din ponny/häst?  eller om det har gått dåligt på träning/tävling? och ni känner att ni inte vill rida mer?


de har iaf jag,kommer skriva om det sen!nu ska jag färga gåret ;)

Av zara söderberg - 3 april 2011 08:54

tjollahoppsan,va jag e trött!!


nej men nu har jag tyvärr inte tid


att blogga,måste ut till stallet och


fixa :)


men bloggar mer senare lovar=)




tjingeliing =)<3


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards