snobbryttaren

Alla inlägg under april 2011

Av zara söderberg - 24 april 2011 16:48

soligt,fint,varmt kan de bli bättre ? ridit Athena i de fina vädret,gick så där,lugn och lat i traven,sen när de va dax för galopp fick hon fart ;)men mest bra =)(Y)

red i T-shirt som jag egentligen nt får ;) "bara för om man ramlar av så kan man skrapa i sig och man kanske får sår å kommer de in smuts i såret"..haha ja ba okay bother me? haha ,men bryr mej faktiskt inte,inte sp ofta jag ramlar av ;)(pepparpeppar)hhhahahah..:P


men nu la min katt på mi goch ska sova-.- jag ska äta hungrig ;) hejdå katten;P

men aa =) hehe har inte så mkt att skriva nu :( men vi hörs väll imorrn :)

Av zara söderberg - 24 april 2011 07:40

ja rubriken lyder ju. venne vad jag ska skriva om ? ge lite förslag om vad ni vill läsa om ? :)men ska iaf snart äta och sen ut till stallet,blir väll rida mina kusar idag :)<3

men iaf,bloggar mera under dagen :)

men här kommer hen had jag tyckeriss/diss! :) de e vad jag tycker, men ni får också kommentera om vad NI tycker! =) men de är somsagt MINA åsikter om dessa :)


DISS!

 

tävlingströja från hööks! Jag dissar de,för jag är inte så förtjust i hööks sakerna,och tycker inte de är så snygga! men jag är ju somsagt "snobbryttaren"..och jag är ju ganska känslig med vad jag har för ridkläder å så och vill bara ha märkeskläder.. ;)fast visst,hööks grejerna kanske är bra för dom som inte vill ha märkeskläder och inte har råd med typ kingsland,elr asså aa,vill inte ha och har inte råd med BARA kingsland å så! :)aa ni fattar vart jag vill komma med de sista ;)


HISS!

 

Kingsland tävlingströja STOR HISS! I LOVE KINGSLAND! vill ha sådan tröja som på bilden,elr nån röd elr nått sånt(som jag också ska få) jag älskar alla kingsland saker! de finns ett par ridbyxor ja nt gillade på spiltan,otroligt fula och obekväma,annars älskar jag allt! vill som sagt bara ha märkeskläder som , kingsland,pikeur,cavallo,kanske mountain horse,aa typ de! de som e otroligt snyggt!


men somsagt de ät MINA åsikter om dessa tröjor,vad NI tycker om dessa och inte gillar vad jag skrivit så kommentera! men jag är ju "snobbryttaren" så ja :)



nu är det ERAN tur att kommentera vad ni tycker,och jag hoppas jag fått några kommentarer om dessa! :)<3

Av zara söderberg - 23 april 2011 12:36

tjatja,nyss kommit hem från skästa =) tagit ut hästar och mockat åt nettan och borstat henne ,lunchat dom :) nu ska jag själv äta och sen så ska vi dit igen och ta in alla hästar igen =) sen ska jag hem och rida mina kusar! :)<3


longerade Ellie igår,gick as bra :) gick med Athena en bit =) och sen fick dom tugga lite gräs =)<3


men nu ska jag dra och äta,hade gött =))<3

Av zara söderberg - 22 april 2011 13:40

tjatja..sitter och bloggar lite nu,inge annat ;) kollar tv å så :)


haha..de e fåglar i väggen inne :O haha väggen mellan kevin och mitt rum är de fåglar som låter på mornarna å kvällarna,haha lite kul är de endå ;)


nepp nu ska jag gå,har inge att skriva,så hejdå ;)<3

Av zara söderberg - 22 april 2011 08:58

tjatja..sitter och gör inget typ ? ska logga in på fejjan tror ja igen ;) haha och blogga lite så klart =) ska nog snart ut till stallet,så fort mina föräldrar e klara ;) haha fint väder ute idag tycker ja ! :)lite blåsigt bara tyvärr :/ men annars så =)


blir väll kanske att rida mina små ponnysar idag :d kanske jobba thenisen lite och typ skritta ut ellie,elr om jag ska rida i paddocken ett tag ? aja vi får se sen :)<3


men annars ska jag väll inte göra nått,kolla om nån kan va typ ? :)

men hittar väll på ngt annars ;)


i morrn så ska jag och pappa åka till skästa också,fixa där,typ ta ut hästar,maten ska vi ge till alla, ta in alla igen,mocka nettans box och gå med henne :) så vi kommer va där ganska länge :P haha men e snäll och hjälper pappa=)


men nu ska jag typ dra,så vi hörs väll senare under dagen :)<3

Av zara söderberg - 21 april 2011 19:25

haha tjenare :D bloggade aldrig tidigare ;)


men iaf skrittade ut Athena idag en liten kortis bara ;) sen så kom sandra och satte i nålar å så =) hon va okej typ nått vare väll men aa :)


nu sitter ja hemma själv och gör inget :P haha..tyvärr kommer de inga bilder heller,har inga nya,elr har alla på mobilen,men har inga pengar så kan nt överföra dom till fb, å jag har ingen data sladd ;( men ska fixa pengar så kan ja fixa bilderna hit :D smart chey ja e ;)


nej men nu ska jag göra nått,hejdå vi hörs i mörrn :d<3

Av zara söderberg - 21 april 2011 12:38

hejsansvejsan nu ska jag snart ut och rida ut på min Athena=) sen så ska vi kolla henne,elr asså ta ut massören ;)


nej nu tjatar min cp bror på datorn så måste dra -.- men bloggar mera sen :D<3


hade bra så hörs vi senare =)<3

Av zara söderberg - 20 april 2011 18:57

hejsan ..nt blogga nått idag känner jag,men vart sjukt trött,haft träningsverk i hela kroppen,så stallet tog ett tag :/ sen så aa har ja bara nt orkat,haha:P


men iaf.. har inte ridit Athena idag,hon får nog vila,för mamma å pappa e nt hemma,dom är på skästa och tar hand om syrrans häst medans hon är borta,i typ stockholm tror ja ? typ på praktik elr nått,haha :P


aja men nu ska jag dra,tjenixen:*<33

     finaste ponnysarna i världen<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards