snobbryttaren

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

hejsanhejsan,venne va jag ska skriva?

Av zara söderberg - 24 april 2011 07:40

ja rubriken lyder ju. venne vad jag ska skriva om ? ge lite förslag om vad ni vill läsa om ? :)men ska iaf snart äta och sen ut till stallet,blir väll rida mina kusar idag :)<3

men iaf,bloggar mera under dagen :)

men här kommer hen had jag tyckeriss/diss! :) de e vad jag tycker, men ni får också kommentera om vad NI tycker! =) men de är somsagt MINA åsikter om dessa :)


DISS!

 

tävlingströja från hööks! Jag dissar de,för jag är inte så förtjust i hööks sakerna,och tycker inte de är så snygga! men jag är ju somsagt "snobbryttaren"..och jag är ju ganska känslig med vad jag har för ridkläder å så och vill bara ha märkeskläder.. ;)fast visst,hööks grejerna kanske är bra för dom som inte vill ha märkeskläder och inte har råd med typ kingsland,elr asså aa,vill inte ha och har inte råd med BARA kingsland å så! :)aa ni fattar vart jag vill komma med de sista ;)


HISS!

 

Kingsland tävlingströja STOR HISS! I LOVE KINGSLAND! vill ha sådan tröja som på bilden,elr nån röd elr nått sånt(som jag också ska få) jag älskar alla kingsland saker! de finns ett par ridbyxor ja nt gillade på spiltan,otroligt fula och obekväma,annars älskar jag allt! vill som sagt bara ha märkeskläder som , kingsland,pikeur,cavallo,kanske mountain horse,aa typ de! de som e otroligt snyggt!


men somsagt de ät MINA åsikter om dessa tröjor,vad NI tycker om dessa och inte gillar vad jag skrivit så kommentera! men jag är ju "snobbryttaren" så ja :)



nu är det ERAN tur att kommentera vad ni tycker,och jag hoppas jag fått några kommentarer om dessa! :)<3

 
 
Ingen bild

höökslover

24 april 2011 19:12

jag ÄLSKAR hööks! så jävla snyggt asså! BÄSTA KVALITET!! mkt bättre än kingsland och mkt hållbart!
men de är bara min åsikt (;

zara söderberg

25 april 2011 11:23

hehe okej,ja alla har ju olika åsiker här ;) men jag gillar inte hööks,haha :P

 
Jennifer *

Jennifer *

31 maj 2011 03:57

Gillar inte heller hööks :/ Men glada hästen i spiltan in my heart <3 haha ;) Sen är kingsland det bästa märket tycker jag! :D Såååå snyyyyggt!!

http://hhoppgalna.blogg.se

zara söderberg

3 juni 2011 18:13

haha okej :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zara söderberg - 28 juli 2011 11:35

Ni glömmer väll inte min nyaa blogg :D?   www.hoppsnobbryttare.bloggplatsen.se :$ kommentera/bevaka/sprid så e ni grymma:*   och denna blir bättre promise   hejsvejs :) ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 20:20

ingen ny blogg,fixar imorrn ist på bloggplatsen.se ist för blogg.se de sög ju,glömde bort lösenordet på engång-.- och sen så kan jag nt lösenordet till den mailadressen heller-.- aja.. ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 20:01

har skaffat ny blogg,på blogg.se ist :)   så tar en paus här i från och bloggar dör ist.. kommer komma upp en header snart och aa :) hoppas ni kan besöka den också:) den kommer va mkt bättre:)hoppas ja!!<3 ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 19:06

typ arg nu :( vart ingen träning,för pappa kom inte hem föräns 5min innan träningen! så skritta ut Ellie ist !<3   får väll hoppas jag får träna nästa vecka innan de e tävling,annars äre väll ba skita i tävlingen?ååh..   +att mini tävlin...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 12:01

     superbra,har sånna :)     lite stigbyglar som är bra tror ja? tycker ni dom e bra? :)   vendela här har du lite bra om du vill :D<3 ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards