snobbryttaren

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av zara söderberg - 3 juni 2011 18:27

ojojoj...sjukt sjukt dålig uppdatering nu känner jag :( men asså ingen kommenterar ju elr nått? :Oas tråkigt,s¨å funderar på att ta en paus ?


va iaf på strömsholm typ hela dagen i går med Emma :) träffade några där också..kulkul:) ska dit på söndag också,då ska vi se vilka man är med då :P haha +att jag hitta sjukt mycke fint där som jag SKA köpa då ;))


aja nu ska jag snart ut och hoppa båda mina kusar,så varmt så red nt tidigare :P


men får se om jag tar en paus från bloggandet,om ni nt börja rkommentera :P kommenr nog iaf logga in då och då å slänga in ett inlägg?


hejdå<3

Av zara söderberg - 3 juni 2011 18:27

ojojoj...sjukt sjukt dålig uppdatering nu känner jag :( men asså ingen kommenterar ju elr nått? :Oas tråkigt,s¨å funderar på att ta en paus ?


va iaf på strömsholm typ hela dagen i går med Emma :) träffade några där också..kulkul:) ska dit på söndag också,då ska vi se vilka man är med då :P haha +att jag hitta sjukt mycke fint där som jag SKA köpa då ;))


aja nu ska jag snart ut och hoppa båda mina kusar,så varmt så red nt tidigare :P


men får se om jag tar en paus från bloggandet,om ni nt börja rkommentera :P kommenr nog iaf logga in då och då å slänga in ett inlägg?


hejdå<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards