snobbryttaren

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av zara söderberg - 18 juni 2011 11:34

hejsvejs:) sitter å gör ingenting,stallet klart så de e sköönt =) stackars Ellie får stå inne :( för hon ser hemskut på huvet,både på sidorna och under :( antingen har hon fått solexem elr så är de gräset elr flugorna ?:/de vet vi inte ännu:( vi får väll ta ut en veterinär sen som får kolla,så får vi se om vi får nån salva,men då får de inte bli förens efter torsdag,eftersom de e karens(stavn.) på allt så då får hon ju nt tävla :( och hon måste ut ¨å tävla efter attinte tävlat sen sm förra året :Ostackars ponni :(<3

  

och Athena står ute i hagen å gnäggar efter Ellie:(haha så synd om dom :(<3

 


men nu kommer lite bilder på Justin å Nettan =) bara för skojs skull:D och för att vi saknar Justin:(<3


 Nettan och sofia :) lite rund om magen är hon,men de får hon va,elr ja nt så länge till ;))<3

fina är dom iaf  :)<3


     

sofia och justin några dagar före innan han såldes tror jag de är :(<3 så himla fina,och saknar han:( men han har de bra å vi ser ju han ibland :)<3



   

här hoppar dom högt,så jävla grym ponny:(ångrar att jag inte hade han nu :(<33




ja nu har ni fått lite bilder å så :) kommer ett inlägg senare så jag berättar lite om mig å mina ponnysar å hur jag börja rida och allt sånt :) håll utkik vetja;)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards