snobbryttaren

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av zara söderberg - 17 juni 2011 21:06

tjotjo,osocial alla är ;( fett tråk dåra ;(

  fast ska väll kanske gå å va social med familjen,käka lite choklad,chips å dip,å kolla tv ? haha får se ;))


red iaf Ellie idag,jobbade henne lite i regnet,jobba över ett kavalettiblock på volt,gick kanon bra(Y) Athena fick vila idag igen,hade ingen lust att rida henne i regnet också;)) sen åkte vi till skästa,red Nettan lite fort bara,gick också bra:)


nu sitter ja här å har lite tråkigt :// får la hitte på ngt ? ;) om ni har blogg kan ni ju slänga in en kommentar så kikar jag in på era bloggar å kommenterar dom :)så va duktiga nu förr jag har tråkigt :)<3


puss å kram!!<3

Av zara söderberg - 17 juni 2011 10:01

tjenixen(a) stallet klart,fyfan va sköönt :D idag regnar de,de e ju väldigt kul,not ;) aja få se om man får rida i regnet ? haha :D hoppas inte,för de är inge kul :( blir iaf att rida alla 3idag :) jobbar väll mina 2,å såfår vi se hur jag ska rida Nettan :) de e ju inte min häst å sen så har hon vart skadad så jag kan ju inte ba,aa idag ska hon jobbas å aa,ni fattar ;) annars blir väll tråk tror ja ? inge kul väder ju så man blir så himla trött :( aja får väll ta å hitta på ngt ? :)

 finaste ponny och kusin fick stå för bilden nu ;)<33 


på måndag är de iaf funktionärs möte på skästa :) får se vad jag får göra å vilka dagar ;)) sen är de iaf tävling på Torsdag,debut i LC :DDD<3 lycka till kan ni väll iaf önska mig ?(a) sen är de väll iaf att va där tors-sönd,även om jag nt jobbar alla dagarna ;))<3 men sen efter skästa så går min lilla ponny på sommarbete och får vara helt i 2veckor,sen blir de att börja rida iegn :) kan va bra för henne att få vila hjärnan ett tag ;) så hon kanske e mer framåt,hon har ju fått anstränga sin hjörna enda sen hon komm till oss ;))de är hon förtjänt av,för hon har vart så himla duktig :')<333

  nu ska jag dra,men jag antar att jag bloggar mera sen ;) tjingeliing<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards