snobbryttaren

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av zara söderberg - 13 juni 2011 21:23

hejhej..Ridit nu,Emma red Ellieoch de gick bra:) jag red Athena samtidigt,men såklart har man ju bara 1sadel till 2ponnys ;) så fick rida barbacka ja;)) men de gick väll,bråga lite och ville nt fatta galopp..men hoppade ett kavaletti som gick braa :))♥


iskolan idag så först åkte jag hem till emma i morse,sen så cykla vi till andra Emma,men dumpade min cykel idiket för den va cp så vi fick köra varandra ;) men iaf sen när vi kom hem till hedman så cyklade vi till höksåengropen å hade sammarbetsövningar ;))sen efter de så cyklade vi hem till madde med Emma,Emma,jag Lolllo och madde såklart :D så bada vi,as najs :D å så åt vi pizza (a) mums;)<3 sen så cyklade vi hem till Emma,dom red å så,sen så åkte vi hem till mig å aa,allt står ju där uppe ;)

sen så aaa så åkte dom hem :)


i morgon så ska vi te stan på stadsvandrign !?;S hhaha aja får se va de blir ;) börjar 9.40,elr ja bussen går då,så de e najs =)

så får vi väll se om de är tträning i morrn :)<3


tyvärr blire inge bilder,orkar nt lägga upp-.- sorry..:/<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards