snobbryttaren

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av zara söderberg - 16 juni 2011 20:59

  tjenixen alla glada underbara läsare :D ja,nu har jag typ nyss kommit hem från skästa efter att ha ridit nettan:D gick väll bra,lite seg bara ;)men de gick :Phaha:D ska väll rida henne resten av veckan också,men sen kommer syrran hem :)))<3

  så fina:)<3


mamma tömkörde Ellie lite idag,gick väll bra tror jag :P:D haha men blir väll att rida henne i morrn skulle jag tro :)

 

fin chey typ förra året i Mora:)saknar mora :(<3


Athena fick vila idag,hon va så tröttmså hon låg ner i boxen,så hon fick vila idag ist för i morrn:) så blir att rida Alla 3imorrn skulle jag tro :))<3

  min fina chey på vår första tävling:')gick runt med ett pet!<3



-------------------------------------------------------------------------------------------------

ja i går så red jag Alla 3:) börja med Ellie,hoppade henne lite de låg väll på typ 90-95:) å sen avslutade jag på en oxer som låg på 1m:) gick kanonbra:D<3


sen red jagAthena :) hoppade ett litet hinder på 40 med vattenmattan under,ifall de kommer en i skästa när vi hoppar:)och jag vet att hon kan va tittig på de,men hon struntade i den :) och hoppa:)<3

sen vidare till skästa å red Nettan:) red henne likadant idag,skritt över kavaletti,trava lite å galopperade lite och stod upp,eftersom hon har haft ont i ryggen elr nått sånt tror jag efter sadlarna:)


nej nu ska jag nog gå och göra ngt annat kanske ? haha intebara sitta här å skriva strunt ;))


men nu tycker jag ni ska ha de så bra så hörs vi,har ju hela sommaren på mig nu efttersom de e lov :D<3

      sofia och justin :D<3


Av zara söderberg - 16 juni 2011 17:15

Vad har du för utrustning?

Vad har du för ridbyxor?
ett par blå rutiga,venne va de e för mäske,ett par grårutiga,pikeur(stavn) tror ja ;) och ett par blå kingsland :) och vita tävlingbyxor geerseme(stavn.)
Vad har du för stövlar? svarta tretorn,svarta läderstövlaa.
Vad har du för skor? har inga,elr jo min syrras,men de e med stålhetta(stavn)bruna,och annars bara stövlar,sen har jag vinterstövlar också bruna .
Vad har du för strumpor? PK,kl
Vad har du för säkerhetsväst? racesafe
Vad har du för ridhjälm? charlens owen(stavn) en gammal cp hjälm(har bara hemma när de regnar;) ) och en svart GPA:)
Vad har du för sadel? En morrion on nolan (MN) (stavning)
Vad har du för benskydd? massa, eskadron, lamicell åh ja,men ngr ja nt använder
Vad har du för träns? massa olika ,hehe venne va de e;)xD
Vad har du för grimma? ja massor ;)

Vad har du för spö? hoppspö typ

Vad har du för schabrak/vojlocks? hahahaha massa xD
Vad har du för martingal? venne en brun X)

Vad har du för bett? typ 3delat

Vilket märke är ridstövlarna? tretorn och cavallo tror ja
Vilket märke är tävlingskavajen? har ingen kavaj längre x)

Vilket märke är sadeln? mn
Vilket märke är tävlingsridbyxorna? geerseme(stavn.)

Vilket märke är sjkortan? Kingsland
Vilket märke är pannbandet? Vet inte vad de är för märke,men ett rosa blingbling:)

Har du läderstövlar? ja,jag och min syrra delar
Har du helskodda ridbyxor? yes
Har du tävlingskläder? men ja
Har du dyra ridkläder? en del
Har du en dyr sadel ? inte direkt,
Har du ett dyrt träns? mm
Hur mkt kostade dina ridstövlar? Tretorn: 3999:-  läder vet jag inte,vi har haft dom as länge;)
Hur mkt kostade ditt fleecetäcke? men jag vet nt
Hur mkt kostade ditt dressyrspö? haha vet nt xD
Hur mkt kostade din hjälm? ehm,charls owen vet nt,GPA ehm...typ 1700?
Hur mkt kostade ditt träns? venne
Hur mkt kostade ditt nosludd? haha inte vet väll ja ? xD
Hur mkt kostade dina stigbyglar? vet inte,

 

haha asså ja...livjag har då x) men inge å göra,kommentera lite föfan:D fr¨ga nått i frågestunden elr ngt :)

Av zara söderberg - 16 juni 2011 16:56

lär känna mig mer

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nope
Har du dumpat någon?- nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nepp
Vem kramade du senast? - hästen
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej?- ne

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - hah nej
Har du bra betyg? - Asså för att vara mig är de bra;)
Har du fått göra om ett prov någongång? - hhaa jaa
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - asså bara G
Sköter du dej i skolan? - alltid
Har du tuggat tuggummi under skoltid ?- a
Har du mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 6+ alla djur ;)
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - yess
Trivs hemma? - jadå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej, tror inte
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - nja,
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - självklart

VÄNNER:

Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - många
Vem vet mest om dig? - vet inte

Vem/vilka var du med sist? - haha jaa,typ dom från klassen idag,vid avslutningen ;)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja0
Är det okej att ha kill-kompisar? - klart
Har du pussat någon av dina kompisar? - nej
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - vet inte

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - nej
Putar med läpparna på kort? - nej
Tar kort på dina bröst? -  nej
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - aldrig gjort
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - asså den,mitt hår är platt,så går inte att platta;)
Ditt hår e knallblont? - nej

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? - nej
Varför gör du sånt här? -
Vad är inte okej med att vara kriminell? - töntigt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej,skulle ringa om att bli hämtad
Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - nej tack

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja
När grät du senast? - venne
Du har gråtit över en kille? - nej
Vem bråkade du senast med? - min bror


TELEFON:

Vem ringde du senast? - mama
Vem ringde dig senast? - pappa
Vad står det i det 5 smset i din inkorg? - jag ska bort nu:)<3

Vem var det ifrån? - Emma
Vad står det i det 20 smset i skickat? - har inte så mkt sms nu x)


så nu kanske ni känner mig lite bättre? hoppas det!


och nu så kanske ni kan fråga lite i frågestunden? ni kan va anonyma om ni vill,ni får fråga hur dumma elr konstiga saker som hellst,å jag svarar :)<3


  min nya häst,ofta inte fin?:)<3

Av zara söderberg - 16 juni 2011 14:43

Asså jag tänkte ha HISS/DISS men vet inte riktigt om vad ? nån som kanske kan ge förslag,jag tar gärna de, om de är flera som har förslag så tar jag ju såklart de också :) menge förslag så blir ja glad :)<3

Av zara söderberg - 16 juni 2011 11:04

gött mä sommarlov nu då :D<3 betygen blev : 2IG, 1 MVG resten G :D grymt iknow(a) nejdå men chill är de,hitta på ngt kul,träffa kompisar,bada rida å aa :D<3

 



och Athena fyllde hela 5år igår :D glömde bort de förens senare när ja red:(taskig ja e :(<3 men ja ni får väll ta å säga grattis till henne i efterskott ? vore ju snällt av er :')<3


 


nej nu e jag hungrig,om man kanske ska ta å göra lite gröt åt sig så man nt spyr ?;)''


aja inge kul inlägg,men vafan orkar nt nu ;) herrå:D<3bloggar ssenare då jag orkar,och om gårdagens dag :D<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards