snobbryttaren

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av zara söderberg - 11 juni 2011 20:15

åååhhhhhhh......gissa vad,jag är så glad:'DDD<33


ska ner till köpings ridklubb ett tag i morgon å kolla på världens underbaraste ponny som ska hoppa :') å pussa han massor,saknar han massor!!:(((<33333333 ååh va jag ska pussa på han...<333

olle och min kusin,ofta nt sööta:')<3

       förra året på början av sommarlovet :))


             


så fin å så saknar,så ni fattar nog hur glad ja e :'')))<333333333333

Av zara söderberg - 11 juni 2011 15:21

Athena<3

    Ellie


ni gör så här,ni skriver namnet på tex. Ellie,så svarar ni på frågorna,sen så skriver ni Athena,så svarar ni ppå henne,så ni lixom skriver namnet på hästen ni börjar med,men ni svarar på bådas,förstår ni ? :Phoppas de ;D<3


1. Jag tror att hästen är:
a: Lättriden
b: Svårriden
(glöm inte att nämna orsak)

2. Jag tror hästen är:
a: Seg
b: Normal
c: Pigg/Het

3. Jag tror hästen är:
a: Läromästare och kanske ridskoleponny
b: En ponny som dom flesta kan rida
c: Pigg och framåt men gör ingenting
d: Het och stark och kan hitta på bus

4. Jag tror hästen kan:
a: Bli en bra läromästare åt någon
b: Bli en elitponny i en diciplin
c: Bli en elitponny i flera dicipliner
d: Bli en fin ridskolehäst

5. Jag skulle:
a: Vilja ha hästen
b: inte vilja ha hästen
c: skulle tänka mig ha den om jag fick den

6. Jag tror:
a: Hästen skulle ha det bättre hos någon annan
b: Ägaren tar hand om sin häst mycket bra
c: Tar hand om sin häst men kan göra det bättre
d: Hade det minst lika bra hos förra ägare

Av zara söderberg - 11 juni 2011 13:56

tjatja =) kom inte in på bloggen i går elr tidigare idag ?venne varför :O aja  igår så red jag Ellie barbacka i paddoken med shorts å foppatofflor ;) haha hoppade henne även ett litet kavalettiblock å ett litet kryss barbacka,gick faktiskt jjättebra,aldrig hoppat henne barbacka å sen så taggar hon framflr hindrerna ;) fast hon va lugn igår :) Athena gick jag med 2varv runt stallet bara så hon fick vila igen :)

 


va även på min systers student igår :) så åkte te mormot å dom å åt mat å tårta :) iveckan så ska hon i väg till turkiet,usch..haha jävligt varmt dåra? ;) men då ska jag iaf rida hennes häst :)))<3

  sofia och nettan :)<3


idagh så ska jag väll rida mina kusar å så,fast senare,sjukt varmt ;(<3


på torsdag äre skolavslutning haha kulkul ;D<3


men de e tråkigt här på bloggen :( ska jag ha frågestund ? aah...fixar fan de då ;D men om ni frågar massor så lovar jag att kommentera era bloggar(om ni har) å jag lägger ut fler bilder å inlägg här då :) överäns ? hoppas de ;)


  bild på Sofia och justen för jättelänge sen :) tror hon hoppa 130 :)


men FRÅGESTUND fråga vad ni vill,hur dum eller pinsam frågan är så lovar jag att jag svarar ärligt på alla :)kom igen nu !!:D<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards