snobbryttaren

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av zara söderberg - 19 juni 2011 19:51

hello alla :D sov hos mormor å morfar med kusinvitamin igår till idag:Dså har typ nt bloggat:P men iaf,vi har väll nt gjort nått,passat boll å så:) och idag så kolla vi på Trassel:DDDD hahah gud va kul ;)) men sen så åkte jag direkt till skästa ,så rebecka å hennes mamma körde mig :) så va där,mocka ur hennes box å väntade på pappa,sen när han kom så borsta jag henne,sen red jag:) gick väll bra,men hon busa lite å drog ner huvet lite i galoppen så jag sparkade till henne då sparka hon bakut lite ;))bus häst:D<3



sen så åkte jag hem red ut Ellie,och de börja ju såklart regnan är jag ridit iväg ;( så vart ju heelt blöööt-.- aja och Athena fick vila,hade ingen lust att rida henne i regnet också;))och ja jag vet a´tt hon vilar mycke,med de gör inget med henne:)



imorrn så ska jag till Tina på morgonen,rida Athena för henne medans pappa är på jobbet med Tinas bil,så jag kommer få vara där ganska länge,så jag får väll jobba där tills pappa kommer ;)) sen så skulle vi nog på funktionärs möte på skästa imorrn också kl 18.00:)se vilka dagar ja ska jobba på ;) och på torsdag tävling:D<3


kommer ett långt inlögg typ på tisdag,som handlar om mig och mina hästar,hur jaag börja rida osv..håll utkik och fråga gärna mig nått då,så svarar jag =)<3


hejdåå:Dblev dock inga bilder för orkar inte nu..haha :D<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards