snobbryttaren

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av zara söderberg - 28 juni 2011 20:25

Godnatt bloggen..<3 nu ska jag dra och lägga mig i sängen,kanske spela på mobilen ett tag,e nt så trött,men måste gå och lägga mig nu,ska upp tidigt imorrn ;)


dålig uppdatering i morrn då jag först ska till min kompis,cyklar till tortunakyrka till halv elva sen åker jag med hennes kusin till henne :)sen ska jag åka och rida ellie :)<3


 

 

Av zara söderberg - 28 juni 2011 16:36

vad skulle du göra om du vann 10miljoner?


Jag skulle iaf köpa mig en storfet hästlastbil(a) as grymma hästar å ponnyer,elr nej nt ponnyer,har ju mina ;)men as grymma hästar,sen så skulle jag köpa en storfet hästgård åt mig och min familj(a) aa typ de,de e endå ganska mycke de ;))

haha (a) ;D<3


vad skulle NI göra ? nu kan ni väll slänga in en kommentar och berätta vad ni skulle gjort,kul att veta ;)<3

Av zara söderberg - 28 juni 2011 15:11

Underbara underbara Ellie och Athena<3va ju hos Tina med båda idag :) när jag kom dit så fick mian gå ut :) hämtade spexen och spindeln,skrittade ut i skogen med spex och longerade spindeln,gick jättebra,båda va super snälla :))<3

Sen tog jag in Ellie och red henne,tina skulle egentligen ha vattnat i ridhuset innan,men han inte de,så jag red,så de blev bara 1hinder idag,blir nog mer i morrn :)Men iaf,vi hoppade den några gånger,först ganska lågt sedan högre och tillslut 1m :DHoppa utan problem,gjorde inga fel heller,så super:D+att tina tycker jag rider Ellie bättre på backen än min syrra;)hahaxd och jag vet att de inte är svårt att hoppa 1m på ett hinder elr 3..men för mig är de bra,för jag har de inne att jag inte kan hoppa henne,så jag e ju så klart superglad över de lilla ;)<3

 


Men sen tog jag in Athena red henne,hoppa samma hinder på henne,fast började lite högre än med Ellie,och hon höjde mer och mer och tillslut blec det 110 :Djag visste inte att de va så högt(hahaxd)så jag red mot  de som vanligt,så när jag hoppat och landat Tina ba : 110 .. ja ba ååh :Dhaha super nöjd,nu ska hon få gå på bete och bara va i 2veckor,nu har hon vart super :')<3

 


Underbara underbara ponnysar!!:''))))<3<3<3

och sen Tina ba ,Ellie är väll lättare att rida på backen än Athena,jag ba jaa..haha :D<3ååh va jag e glad :)<3


sen red jag ut på Krut(deras lilla B-ponny) med Anna och Maria :D<3haha kulkul att rida B-ponny igen :DDD<3Sen när jag skulle hem,tog ett tag för mig att komma i väg,för Anna hoppa upp så jag fick bära in henne i stallet;) sen kramades hon:')haha och sen kommer Maria och gör samma sak;)söta ungar:')<3

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Tänkte berätta..jag rider ju för Hamre som ni kanske vet(?) ;) och stod på banan och va funktionär på skästa ;)och då undrar ni nog varför ? och varför jag inte tävlar för skästa då ist ;))


men såhär är de,min syster har ju sin häst där och dom behövde hjälp,så vi ställde ju så klart upp och hjälpte till :) så snälla som vi e ;)

men så va de :))<3


tjingeliing//Zara  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards