snobbryttaren

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av zara söderberg - 22 juni 2011 20:25

Allt är packat å klart,ponny tvättad och flätad svans :)


min och Athenas packning:

Athena:

Sadel

Träns

Schabrak

Huva

Benskydd

Sadelgjord

Martingall

Bomull

Rosa blingbling pannband:D

Zara:

Väst

Hjälm

Handskar

Spö

Sporrar

Stövlar

Ridbyxor

Ridtröja


ja jag tror de va allt ?ahah hoppas jag fått med allt ;))


Aja tidsinstälda saker i morn,hejdåå<3

Av zara söderberg - 22 juni 2011 18:15

Nu ungefär så är jag ute i stallet igen,smörjer,packar,tvättar häst och flätar svans :)


sen är allt klart inför morgon dagen och då är vi taggade som fan till debuten i LC:D

önska oss lycka till då :D<3


       


kortis inlägg,men de e ju tids. kommer flera tids. i helgen då jag nt hinner blogga typ :)


hejdåå<3

hej

Av zara söderberg - 22 juni 2011 15:16

tjenare,ridit Athena,red henne tidigare än va jag tänkt mig  :)men gick kanonbra:) så nu e vi taggade till i morgon :D<33


men vet ni vad jag kom att tänka på nu, när jag läst andra bloggar!? jo jag hade tänkt mig så här, vill ni gästblogga här ? ni som läser min blogg,om ni vill de är de bara att slänga in en kommentar elr skriva till mig på typ fb,bdb elr msn :)


ZaraSöderbergAndersson@facebook

Dumbruneett@bilddagboken

och munsboro.sheila@hotmail.com =msn :)

hör av er till mig på nån utav dom så får kanske just du får gästblogga här:)

skulle ju vara kul faktiskt:)<3



tjadåå//Zara

Av zara söderberg - 22 juni 2011 15:00

hejsan:)


Nu sitter jag typ och rider igenom min ponny lite skulle jag gissa på (a) haha hon söter sig finfint(hoppas jag)!:D haha


rider lite volter,böjer igennom henne,ökar och minskar traven och galoppen,gör halter, å ja helt enkelt kollar av så att hon lyssnar på mig :)


nej nu ska jag fortsätta rida lite till,snart klar,ska inte rida så länge :)


hejdåå<3

Av zara söderberg - 22 juni 2011 11:27

jag har ju fixat tidsinstälda inlägg,men problemet är att de kommer yt kl 08.00,och att de står att jag e i skästa då,men de är jag inte,tävlingarna börjar kl 09.00 sa mamma idag x) så ni får ursäkta mig lite ;))





//Zara

Av zara söderberg - 22 juni 2011 07:43

Godmorgon alla:)har typ nyss vaknat,venne varför så tidigt ? ja e trött-.-Aja ska väll ut till stallet snart? måste käka lite nu bara =) innan mamma kommer ner..haha!!

   

kommer ett tidsinställt senare idag då jag typ inte hinner blogga:D


hejdå<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards