snobbryttaren

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av zara söderberg - 20 juni 2011 21:30

hejsan..vart hos Tina hela dagen idag,från typ kl 8-15.30 ungefär :) skulle träna Athena,och skulle tatt med Ellie,men tyvärr blev de inte så eftersom hon inte får gå ut :(eftersom hon e helt sönderbiten i huvet:(<3 men iaf,när jag kom dit så fick jag ta in 2av hennes storhästar,så red jag och Malin ut på dom :) gick bra de :) och när vi va klara med dom så gjorde jag iordning Athena,hoppade henne,typ 90-1m och hon stanna väll några gånger bara för att hon va dum,men sen när hon hoppa så bjöd hon som fan å flööög över hindrerna:D<3 och sen när hon va klar så red vi 2till, jag red Leo och vi red runt hagarna å så i skritt,trav å galopp, haha gick braaa fast han e as hög,asså hans manke är lika hög som mig(170) och hans rygg upp till min näsa,så aa ni kan ju gissa hur kul de såg ut när jag satt på han då ;) haha och när jag skulle sadla ? haha ja nådde ju knappt upp x) aja sen efterd de så åt vi typ..sen så stod jag å borsta en av hennes hästar,kommer nt i håg va den heter x) men stod iaf å borsta den 1timme30min :D haha busigt ;))men glad vart han :D<3

 


sen när jag kom hem därifrån så va de bara att rida Ellie fort :D skutta över kavaletti block,öka å minska imellan :) gick brabra de :D<3 och jag å Ellie ska få oss en chans,så jag ska träna henne för Tina några månader å ut och tävla,så Tina ska försöka hjälpa oss,så slipper vi sälja henne :DDDDasså grymt glad,mamma gav sig äntligen,Tina ska ta ett snack med henne ;)haha men jag e glaaad:DDDDDD<333

          vet att jag har fina armar;)

men iaf när Ellie va klar så köre vi till Skästa,jag red Nettan medans pappa satt på möte,funktionärsmöte :D haha de gick bra,galopperade ,trava å sktitta, å så,gick brabra de :Dsen åkte ja hem åt pizza å nu sitter ja här :D<3

 


ja så min dag bestod av hästar,massor av hästar :D haha fast kul vare :D<3så såg min dag ut,hur har eran vart ? ;) nej men nu ska jag sluta skriva och dra,tjingeliing :D<3

     

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards