snobbryttaren

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

har tråk :(

Av zara söderberg - 30 juni 2011 19:40

jag har tråkigt,så jag skriver lite!!


Jag tycker jag har fått en superbra tränare,jag har börjat ridit mot hindrerna,nt suttit och hållt i ! utan nu rider jag verkligen!! Innan jag började träna för Tina så gick de inge bra,jag tyckte inte de va så kul att hoppa,så jag funderade på om jag kanske skulle börja med dressyr ist,fasts jag HATAR (ta inte illaupp alla dressyr ryttare)dressyr,så då tänkte ja om jag kanske skulle sluta rida helt!!men de ville jag ju nt såklart!!


Jag åkte på prao hos Tina i 1-2veckor,kommer inte riktigt ihåg?men iaf då hade jag Athena med mig,de gick sådär,så sista dagen så frågade tina mig om jag ville fortsätta träna för henne..jag sa ju såklart ja,för jag tycktee de känndes braa!De började ju detta året,i Februari ngn gång då vi köpte henne..Då hoppade jag knappt ett kryss med Athena för vi va så osäkra,men nu hoppar vi bana på 1m och enstaka hinder 110:D så asså framsteg!!+Ellie går de också kanonbra att träna med nu :D<3 så jag tycker de är MYCKET roligare att hoppa nu,tack vare Tina!


De är Tina som hjälpt mig få upp mitt självförtroende igen,för utan henne hade jag haft värsta dåliga självförtroendet nu !! men nepp hon hjälpte mig  och nu går det bättre än bäst :D<3


Så ja ni fattar hur jobbigt jag haft de med mina ponnysar:/ inte hoppat högt på ngn,så gissa om jag vill de nu,typ RPC,lag-sm å asså sånt,kanske nt MSV A med Ellie men de andra,och ungponny-sm med Athena,jag hoppas jag lyckas!<3


Min B-ponny och mina C-ponnyer jag haft har jag nt kommit nån vart med,så jag kände att jag höll på att ge upp,alla red SM och höga klasser,jag satt på LC-LB med b-ponny och upp till LA med halvdåligt resultat på C-ponny,nu vill jag lyckas med D-ponny innan jag släpper taget om dom och går upp på storhäst!!<3


Men nu känner jag att jag kanske lyckas ? Asså känns så himla bra nu !!sp sjukt nöjd..!!<3


så jag e supermega glad nu att dde går framåt för mig och min ridning o hoppning!nu vill jag nt sluta rida elr börja med dressyr ist.!!<3


Blir inga bilder nu för jag ska gå :)<3hinner nt :/<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zara söderberg - 28 juli 2011 11:35

Ni glömmer väll inte min nyaa blogg :D?   www.hoppsnobbryttare.bloggplatsen.se :$ kommentera/bevaka/sprid så e ni grymma:*   och denna blir bättre promise   hejsvejs :) ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 20:20

ingen ny blogg,fixar imorrn ist på bloggplatsen.se ist för blogg.se de sög ju,glömde bort lösenordet på engång-.- och sen så kan jag nt lösenordet till den mailadressen heller-.- aja.. ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 20:01

har skaffat ny blogg,på blogg.se ist :)   så tar en paus här i från och bloggar dör ist.. kommer komma upp en header snart och aa :) hoppas ni kan besöka den också:) den kommer va mkt bättre:)hoppas ja!!<3 ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 19:06

typ arg nu :( vart ingen träning,för pappa kom inte hem föräns 5min innan träningen! så skritta ut Ellie ist !<3   får väll hoppas jag får träna nästa vecka innan de e tävling,annars äre väll ba skita i tävlingen?ååh..   +att mini tävlin...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 12:01

     superbra,har sånna :)     lite stigbyglar som är bra tror ja? tycker ni dom e bra? :)   vendela här har du lite bra om du vill :D<3 ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards