snobbryttaren

Alla inlägg under juni 2011

Av zara söderberg - 27 juni 2011 20:33

hello..sorry för dålig uppdatering :/ men hade ingen dator hemma..då en viss person va surig här om dagne..hm..inte jag "hosst" men jaja har endå inge att skriva;)


jo ponnysarna gick super idag =) och imorrn ska jag till Tina och träna på morgonen med båda :) får nog stanna där hela dagen,då papap ska jobba så han kan nt hämta mig ;))

så dålig uppdatering i morrn :)


och på onsdag ska jag till madde,typ kl 12,så dålig uppdatering då också:)


hejdååå//Zaris ;))<3

Av zara söderberg - 25 juni 2011 19:10

Elektors Athena<3


&


Munsboro Ellie<3


=


Världens Bästa ponnier !!<3


    


japp tråkigt var ordet!!men så blire när man nt vet vad man ska skriva och ingen kan säga ngt ?:O


fyfarao!! nej men serri..ni läser jag skriver,ni bestämmer vad jag ska skriva om ??


sättfart nu då!!x)


HEEJDÅÅ!!!

Av zara söderberg - 25 juni 2011 17:42

Asså vetefan vad jag ska skriva helt seriöst :Oge förslag då ??väldigt dåliga på att kommentera tycker jag :( kanske dax att börja ?


aja ett jävla kort inlägg nu känner jag,men orkar nt just nu,speciellt inte när jag nt vet vad jag ska skriva om ?



hejdå!!

Av zara söderberg - 25 juni 2011 15:30

Så man umgår blir man,De är därför jag är som jag är,För jag umgås med ett gäng puckon !!<3 Men jag älskar dom för de dom är ! De är de bästa med dom,dom är sig själva!!<3

  3av mina fina muppar:')<3 petro e inte med:(för gjorde denna bilden till sen skästa i går xD men hon e också min puckounge!!<3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Men iaf..De åskar och regnaR :onej men serri...Hoppade 3språng på en röd/vit räcke,för de va en rödvit oxer hon stanna ut sig på i torsdag..Skulle bara kolla om de va nått med henne,men då hade ju hon inte hoppat på framhoppningen,och inte idag!inge fel,hoppa så jävla fiint idag!!så nu vet jag att jag ska inte vara arg på henne,hon hade en anledning till att stanna..vattenpölen!!


Såg massa ponnyer som dels är äldre och merrutinerade som både stannade och vägrade ut siG!! och athena e ju bara 5år,så henne förstår jag ju..men hon e endå min lilla pärla som jag älskar mest av allt!!<3Min underbara ponny som vart så jävla fantastiks!!!!!!!<3333333

Har även bestämmt mig att jag ska sluta rida henne på martingall!1hon e mer framåt då och mer busig,så kanske blir bättre på tävlingar ? :)


Red även Ellie,gick superfint hon också :)rider henne utan martingall på backen,då hon går mycke finare utan :)


Underbara ponnysar jag har!!<333333

    Kärlek till dom!!<33

Av zara söderberg - 25 juni 2011 12:00

jag är nog fortfarande på skästa :)

men finns inge att skriva;)


men här kommer en hiss/diss :)


vi börjar med DISSEN, ftersom de e dålg;)

Diss till hööks ridstövlarna,nej dom är inte alls snygga,så sjukt fula och usch...nepp inte min smak ;)


och så HISSEN :D

   

  Hiss till dessa supersnygga mountain horse läder ridstövlar,snygga och sköna enligt alla som har sånna,jag själv vill ha dom :)<3



så nu fick ni en hiss och diss,men de ör mina åsikter,vad tycker ni ? tycker ni som mig eller tvärtemot? kommentera era tankar å så,gärna varöfr du tycker som du tycker :)


hej sålänge =)<3

Av zara söderberg - 25 juni 2011 06:35

Tjenare=)e redan vaken ;Shaha venne vrf? gick å la mig typ 00.10 igår,va inte ens trött då :O men vi va ju och grillade vid skästa igår med gött folk:)de va najs,sen satt vi där till 13.30 typ då åkte vi hem:)


Ja har fodrat hästarna redan också,bara för att hinna hjälpa mamma istallet så jag kan åka till skästa idag också(a)

haha om hon vaknar den tiden jag vill ;)


men igår va de iaf en superkul dag!!Märta,Jennifer,Jasmine dom e ju duma ihuvet!!xDhahaha så jävla klantiga människor,men de va fan super kul xDDhaha<33

sen när dom åkte så gick jag och kolla klart på ridsport ponny cup(som jag ska hoppa med ellie(a)) för D-ponnierna=) sen va de ju storhäst 120 så stod på banan där,ungefär 50 starter i avd A och 20 i avdelning B ;) sen åkte jag och pappa hem,jag mocka och gav mina hästar vatten,sen hjälpte jag pappa lite med maten,elr ja jag skärde brödxDaja sen så åkte vi till skästa och börja grilla:)


så va min dag i går iaf,rolig å bra:)hoppas ni hade en bra dag :)<3


orkar inte lägga upp bilder nu,e trött;S


///Zara

??

Av zara söderberg - 24 juni 2011 20:03

Ni kanske vill veta hur det gick för mig i torsdags ? jo hon va super fin på framhoppningen,sen sp regnade de ute,stora vattenpölar vid hindrerna..så vid 1an va de en stoor vattenpöl,och min ponny tycker inte om de :/så 3stopp,alltså utesluten :( i min LC debut..men Asså jag förstår henne,hon har gått hårt sen vi köpte henne och hon har vart super duktig!!och hon e ju bara 5år,banan va suugig som fan..men aja!bättre lycka nästa gång får man hoppas !<33men hon är min bebis endå!!<3333



sen har jag stått på banan och jobbat :) samma idag,fast bara 120 för storhästarna:) nu ska jag dit igen snart och grilla lite med gött folk :)


tjingeliing/Zara<3

Av zara söderberg - 24 juni 2011 08:00

hejhej, nu är jag antagligen på skästa igen,vet inte riktigt när de börjar,men tror de börjar kl 8:)


men står väll på banan och får plocka bommar elr så ;)) haha nerå får hoppas dom inte river,men gör väll de eftersom de e tråkiga plastbommar ;)


står väll där typ hela dagen,elr nej de kan ja ju nt,elr jo kanske ? haha jaja vi får väll ta och se :)


blir dock inge fler inlägg today,hinner ju nt :/ men ni får nöja er med detta :)


kommer väll nån HISS/DISS också :)


tjenixen!!<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards