snobbryttaren

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av zara söderberg - 13 juli 2011 20:06

Måste skriva nu..först vill jag börja säga : BLOGGREKORD :D haha (Y)<3

de e sjukt najs de (Y)

   <3



och sen måste jag skriva om hur det gick att rida Ellie:D<3

gaasshhh så fin hon va :') jobbade 1timme och jobba så sjukt jävla fiiint:'DÅhh underbara ponny :)<3 jobbade även över lite bommar som låg på en halv volt typ

så här:

  sa väll aldrig att jag var ett snille att rita ? ;) haha xD men de svarta e bommar som ni kanske fatta!? och de grå är kavalettiblock ;) haha..! men aaa så va dom typ ;)


gick jättefint på böjt spår o allt,asså shit va fin hon va,jobba super hela tiden,lr nja..... fick lite damp och drog med mig lite grann så jag nt fick stopp? haha hm... no control? haha de e ju pinsamt xD nerrå men så kan de va:))


men älskar denna ponnyn så otroligt mycke,jag är glad att mamma gav sig och jag fick behålla henne och ge oss 2 en chans tsm :')<3


men bloggar i morrn,ses :)<3

Av zara söderberg - 13 juli 2011 18:00


 

  ett dyonträns,tycker dom e fett coola (a) och snygga också då :)


+att jag älskar hästen på bilden :D(a)<3

Av zara söderberg - 13 juli 2011 12:17

Nu ska jag hissa några bloggar jag läser varje dag och älskar :Dhäng med;)


http://sandraengluund.blogg.se​/

Sandras Blogg är Amazing :D så grymt fin och bra blogg som jag älskar,ni får följa henne och hennes underbara ponnyer  där:D<3och hon är en sjukt fin och söt chey :)<3

 Fina Sandra och Bellman som vann Ridsport ponny cup 2011 på Skästa ridcenter:D<3 

http://www.nicholaihollesen.blogg.se

också sjukt grym blogg asså :D Loves his horses!! skulle lätt köpa Bilbo om jag red C-ponny(a) haha ;) nej men hans blgg läser jag every day!! grym..och han rider grymt:D<3

 

Nicholai och uberfina Bilbo:D<3

http://www.nellieberntsson.se

hennes blogg är också sjukt grym,en fantastiskt liten tjej som man skulle kunna tro va äldre :O Sjukt fin blogg,asså shit kan nt sluta läsa den :Ooch hennes ponnysar? gaasshhh..så grymt fina ponnysar de är,och Nellie,hon rider ju grymt också :D

Love her blog och horses !! :D<3

 

Så fina Nellie och Thonna är :D<3+ hennes andra Stella:D<3

http://www.ungaryttare.blogg.se

också en sjukt bra blogg :D underbara personer som driver denna bloggen,skriver underbart bra :D och ja asså den e grym :D<3skriver alltid så braa!!!<3

    Jensine och Mysan-Fina:D<3

Lisa och Paloma-fina:D<3

http://www.hillaryochfleur.blogg.se

grym blogg dedär också:) fina ponnysar och dom ridergrymt bra :D har superfin blogg och bra skrivet också :)<3Tyvärr har Vendela ingen ponny:( men du får komma till mig och rida om du vill (a)<3har 2st ;)

  

Fina Vendela och Ulla(hennes gamla B-ponny)<3

    Sanna och fina Hillary(tror jag den heter?)<3

http://www.ponnysanning.blogspot.com

haha tycker denna skvallerbloggen e bra:D läser bara denna skvalerblogg,hittar inga andra och denna är bra :)<3

(ingen bild :P)


http://www.plarsson.bloggplatsen.se

fiin liten blogg dedär :D hihi älskar hennes blogg,hon har fina ponnis och rider sjukt bra:D hihi hon köpte en D-ponny jag va intresserad av förut(a) och hon är sjukt sööt :D<3

  Fina petro och cola :D<3+hennes d-ponny Smokey:D<3



Dom här bloggarna hissar jag..för jag läser dom varje dag och jag älskar dom,finns nog fler som jag n kommer på just nu !men dessa är dom jag värkligen älskar :D<3


hoppas ni(som jag skrivit om) gillar de ;)<3

Av zara söderberg - 13 juli 2011 09:52

Ny header,tyckte den vart ganska fin endå,för jag är inte bra på att göra designer(a) haha nej men kände att jag ville ha en ny,den andra blev så....tråkig!


men jag hoppas ni tycker denna vart bra,haha...jag älskar rosa däför blev dä rosa ;)<3

skulle egentligen haft bilderna på Ellie och Athena likadana,men de blev nt så ? haha fast kanske lite roligare med olika ? :) nt så farligt tycker jag iaf:)<3

Av zara söderberg - 13 juli 2011 09:09

Tycker ni att jag ska hissa bloggar ? :D om ni tycker de kommentera(fast vet att ingen kommer kommentera,så jag hissar senare isf) och skriver lite om varje blogg jag hissar ?

tycker de bara skulle vara en rolig sak :D haha..nej men de komer nog under dagen senare ;)<3


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu ä stallet klart,sköönt =) blir att rida Ellie idag :d<3kulkul!!<3 sen bara tråka typ? haha:D nej men får väll hitta på nåtT?

ta hunden till tortuna å hämta cykeln minq kanske ? hah nej nt idag ;( orkar nt (tror jah?) haha nej men vi får se!!


Vet nt riktigt vad jag ska skriva ? haha :D aja slutar här då ;) kommer ju fler inlägg under dagen :D<3


tjingeliiiiiiing ;)<3

Av zara söderberg - 13 juli 2011 09:05

Nu kommer en bara diss,lr ja den är både en hiss och diss !!

brems

vad tycker ni om bremsar ?


jag tycker så häR: Hiss; Dom är bra till om man har hästar som inte kan stå stilla när dom tex. skos lr klipps..

Diss; JAG TYCKER INTE OM DOM!! tror de gär ont på hästen :( fast de nt gör de!!

nej men jag tycker inte om dom ! tål inte dom om ni fattar? haha,gillar nt att hålla dom :( 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards