snobbryttaren

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av zara söderberg - 15 juli 2011 19:48

Eftersom jag ska va vid kumla hela dagen i morrn så kommer jag nt hinna blogga:/ men de kommer momma upp minst 2 tidsinstälda inlägg så de kommer lite iaf :)<3


nu är Ellie klar osv, och ska snart nattas:) vet nt riktigt när vi åker imorrn,men åker nog ganska tidigt,tar ju ungefär 2timmar lr nått dit :P och sen vet jag inte när de börjar ;)


men nu ska jag fixa tids. inlägg så vi hörs :D<3 kanske hinner blogga i morrn kvl :)<3

Av zara söderberg - 15 juli 2011 17:15

jusst nu är jag egentligen nt bloggsugen! är trött å sur på ..aa allt faktiskt!! fast läser fina bloggar som gör en på bättre humör,så jag bloggar just for you för de när ni värda!<3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mitt liv är inte desamma som förut.

När du lämnade mig,Lämnade världen förstördes mitt liv!

Det kommer aldrig bli som förut!

Mitt hjärta kommer aldrig byggas ihop som då igen!

Allt var perfekt då,då jag hade dig,då du fanns vid livet! Då du alltid fanns där för mig!

Du trästade mig, du gjorde mig hel när jag var ledsen och gått i tusen bitar,

Du byggde upp mig när jag fallit!Du fanns där dag som nattoch räddade mitt liv!

Men den dagen du försvann från mig,från världen så krossades mitt hjärta i tusen bitar,du fanns inte där och byggde ihop mig igen ! 

jag föll ner,föll ner i bitar och orkade inte resa mig igen,Du fanns inte där och hjälpte till! Allt är piss nu,ingenting är som förut!

Jag har bara 1 önskan,och de är att få dig tillbaka!och få mitt liv tillbaka!

Få allt perfekt som då,då allt va perfekt,då jag var som lyckligast!

då vi va tsm!Du va hela mitt hjärta,jag älskade dig!

Sen den dagen du försvann ut ur mitt liv så har allt bara blivit ett rent helvette!

Vill ha dig,bara dig här och nu!

Jag vill att du ska veta även nu,fast de är försent,lr nej ingenting är försent!

så vill jag att du ska veta  att du va allt för mig,du va allt i mitt liv och du var den enda jag älsakt! kommer aldrig få nån som dig,kommer aldrig älska någon lika mycket som jag älskade dig,di var allt och lite till!

Du va den drömponny jag drömt om hela livet! och jag fick min drömponny!

men slut har väll inte alltid lyckliga slut eller ?

Iallafall inte mitt slut,de slutade tråkigt,nej inte tråkigt,utan hemskt!

Ingen och då menar jag ingen kan någonsin ersätta dig! jag har lovat dig att du alltid kommer va den bästa i mitt liv!INGEN ANNAN!

bara dig ! och de är du MUNSBORO RAMBO!!!<3

      så här lagom kul att bara ha 3bilder på en älskad å saknad ponny kvar :'(<3333

 

    

   


just nu kan jag nt skriva nå mer,börjag fan bara gråta av att se bilder lr skriva nått om hnm,sjukt svårt å jobbig,de kanske ni förstår?:'(<3


sorry!</3

   

Av zara söderberg - 15 juli 2011 10:45

  

  

 blå HL sätt :Dhaha skulle va fiint på tävling :) hoppas rosa pannband passar till (a)<3

Av zara söderberg - 15 juli 2011 10:13

Såg i ridsport att Kingsland har kommit med rosa handskar :O

gaasshh dom va ju ubersnygga :O haha ni som känner mig vet nog att jag älskar rosaoch kingsland(a) rosa kingsland tävlings tröja(a)


men nu hinner jag nt blogga klart också för jag letade efter en tröja på google,asså den rosa som jag har,men den finns ju nt -.-



Av zara söderberg - 15 juli 2011 07:46

Hittade en liten katt i lådan nyss ;)klättra upp bakom,asså de ä sån där med 2lådor,äsh ni fattaar kanske ? haha xD


men ska man kansle käka lite frulle nu?Hästarna kan ju vänta ett tag iaf,så fuult väder så jag vill gå och sova igen :(usch!!


aja nej nu ska jag dra,hörs senare då blire mera bloggande för mig :D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards