snobbryttaren

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av zara söderberg - 2 juli 2011 19:00

Härliga Athena som gör en rädd..Hon tar spöt och leker med,men sen har hon sönder dendära flärpen! och sen så såg ja nt dendär pluppen så trodde hon käkat upp den :O men sen hitta jag den längst ner på spöt..jävlaa ponny!!♥

Härlig ponny elr vad säger ni ? ;)


Ellie skritta jag iaf ut barbacka på en vit,hon va supersnäll:)<3


Athena red jag i paddoken och de gick jättebra,superskönt sits när man travar  barbacka,asså aa:D<3


nej nu ska jag ta glass,sugen på de ;)


tjabbadå ;)<3

Av zara söderberg - 2 juli 2011 16:59

Muummsss...:))) glass med chokladsås,maränger,jordgubbar och banan,kan de bli bättre ? =)fyfasen vad gött de va:D


     

japp super gott va de :)<3



Blir iaf att skritta ut Ellie barbacka snart :) sen skritt,trav o galopp barbacka med Athena i paddoken :) HärligtHärligt :)<3

   


Lite cool bild tycker ja ;)ser ut som hon nt har nå grimmskaft,men de har hon ;O ;)<3

 

    

     

hm..fina armar ? men jag har förbättrat mig..hoppas jag ,är nt riktigt säker ? ;)



Aja nu ska jag dra,hejsvejs!!//ZaRaa :)<3

Av zara söderberg - 2 juli 2011 16:00

 

är nemligen:

Ett par svarta mountain horse läder ridstövlar :))<3

  
Av zara söderberg - 2 juli 2011 11:07

haha de stod i boken "häst snack med maria gretzer"(läste för jag hade tråkigt;) att det inte är bra att ge hästar choklad !? haha men när jag hade Fleur min foderponny hon älskade fanta och kexchoklad blandat,så jag gav henne de ganska ofta ;)haha så jag undrar jag om de e sant ;)för hon älskade de :D<3


haha aja,vet nt ens om jag får sitta vvid datorn,mamma o pappa fick damp på mi gtidigare;)kanske ska gå ?hahaxD


hejdåå<3;)

Av zara söderberg - 2 juli 2011 07:29

God morgon bloggen=)<3

Sitter nu och äter godis o ett glasvatten med is i :)de e gött de :D<3


Han aldrig rida igår,dom kom hem 20.00 typ och fråga om jag ridit,ja ba nej,jag tänkte vänta tills ni kom hem,du brukar ju säga tt jag nt får rida själv ;)


haha aja nu ska jag väll ut till stallet så vi hörs :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards