snobbryttaren

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av zara söderberg - 22 juli 2011 19:23

... http://www.nicholaistyle.blogg.se tycker ni ska in och läsa,han gjorde en ny för han kunde inte låta bli att blogga(a) super najs ju :D men gå in och kika:D<3


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Red Ellie,usch vad varmt de va..haha! men de gick iaf superbra,fan vafin hon börjar bli nu :D sjukt fin i formen å lyssnar på mig :D<3


men nu e jag helt svettig ;O haha konstigt när man sitter och rider i tjocktröja-.-


aja imorrn blire skästa,lr ja hela helgen,och rider Nettan:D sofia ska typ iväg.. så då blire jag som får rida henne lite,fast de e skojsigt:D och sen åker vi till Athena,eftersom de inte är långt ifårn,så skrittar jag ut henne lite :)

tror förästen jag skrev de tidigare?lr ja venne ;O aja..<3


men nej hejdå xD<3

Av zara söderberg - 22 juli 2011 17:38

fan va de åskade imorse,fick inte ut hästarana föräns vid typ 11? ;O då bytte vi vattenhinkar,för vi ställde dom på gången och mockade ;) sen har de inte vart nå bra väder försn 11 typ! så jag har legat å läst jag ;)


tänkte om jag skulle ut och rida Ellie nu,innan de börjarigen tänkte ja ;)

imorrn åker vi till skästa och efter de åker vi till Athena och skrittar ut henne:) samma sak på söndag :) hon får nog stanna där ett tag till tills träningarna börjar:)


men nu måste jag gå hejåd:D<3

Av zara söderberg - 22 juli 2011 06:39

fan va de åskade idag,kl 5 vaknade jag av värsta smällen:O sen så mullrade de lite och spöregn-.-


men idag rider jag väll Ellie,om de nt åskar å regnar som tusan !! imorrn kommer Athena anske hem btw:D<3 och ihelgen ska jag till skästa och rida Nettan för sofia e nt hemma :)kulkul:)<3


men iaf pappa tar med sig datorn idag så jag kan inte blogga föräns ikväll :) så inget för mig:(


men nu ska jag gå hejdå!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards