snobbryttaren

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av zara söderberg - 5 juli 2011 20:23

Dissen går till

 

små paddockar,jag tycker nt man får så stort utrymma att galoppera och hoppa på.om man tex vill gasa i galoppen som man gör på tävlingar för att vinna,så har man nt lika lång sträcka på sig hinner man ju knappt få utt farten och sen kan man nt ha så mkt hinder,typ en bana,då sitter alla "ihop" de e lite tråkigt :/


Hiss:

 

Stora paddockar,de gillar jag ;) gasa i galoppen kan man göra,man kan ha massa hinder,en lång bana tex, :) de är ju alltid kul med de :)och sen kan man vara flera stycken och man behöver nt trängas å så :)


vad tycker ni ? dehära e ju mina åsikter om paddockarna :)



haha vet att de nt va nån rolig hiss/diss,men vad ska jag hissa o dissa om tycker ni ? :)

Av zara söderberg - 5 juli 2011 20:17


 

Charls owen Ayr 8 Rosa :) vet att jag är mycke för rosa men I LOVE ROSA speciellt till Athena då hon passar i de och e super gullig :) Därför har jag så mkt rosa på tävlingar ;) men de e för gulligt :')<3

 
Av zara söderberg - 5 juli 2011 20:14

Frågestund här på bloggen nu :) så passa på att fråga mig vad ni vill,hur dum elr konstig frågan än är så svarar jag på allt i ett inlägg sen :)

 

ju mer frågor desso roligare blire..så passa på nu medans du har chansen jag svarar på allt ! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards